اهدای 8 دستگاه خودرو و یک واحد آپارتمان به برندگان بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش

با تدابیر دکتر انصاری لاری، برندگان قرعه کشی های بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش در آیین اختتامیه هدایای خود را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش که شامگاه یکشنبه 18 شهریور با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرمانده ویژه انتظامی کیش، مسئولان محلی، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، فعالان اقتصادی و گردشگری و شهروندان جزیره کیش برگزار شد ضمن قرعه کشی یک دستگاه آپارتمان، جوایز برندگان خودرو نیز اهدا شد.

در بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش که از 8 تیر آغاز شد و تا 18 شهریور ادامه داشت علاوه بر اهدای کارت های هدیه ریالی به مسافران با هدف کاهش هزینه ها ی سفر و ضمن برگزاری قرعه کشی در بازارها و اهدای روزانه یکصد میلیون ریال کارت هدیه به خریداران بازارها و اعطای 5 بلیت رفت و برگشت هواپیما هر شب در تالار شهر کیش، 8 خودروی 206 و یک دستگاه آپارتمان در برج های طلایی کیش جایزه ویژه این رویداد گردشگری تابستانی در جزیره کیش بود.

در طول جشنواره از بین کاندیداهای خودرو هر هفته یک برنده به قید قرعه معرفی شد و برای یک دستگاه آپارتمان نیز در طول 70 روز تعدادی از مسافران و ساکنان شرکت کننده در جشنواره تابستانی و فستیوال طلایی کیش کاندید شدند که دیشب در آیین اختتامیه ضمن اهدای خودروها به برندگان آنها، مراسم قرعه کشی آپارتمان مسکونی نیز برگزار شد.

شهروند خوش شانس جزیره کیش که از شرکت کنندگان در فستیوال طلایی کیش بود با نام نغمه نویسی به قید قرعه برنده یک واحد آپارتمان دربرج های طلایی کیش شد و صالح بخشایشی، امیرحسین محمدی، محمد قاسم نظیفی، سمیه صفاری کوپایی، امید محمد فلاحی، رضا کچ لو، نیره کرامت نژاد وامینه معالی تفتی برندگان خودروهای بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش بودند که در آیین اختتامیه جوایز خود را دریافت کردند.

گفتنی است با دستور دکتر انصاری لاری با هدف اعتماد بخشی به شرکت کنندگان امسال تمامی جوایز بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش پیش از آغاز جشنواره خریداری شد تا با رفع بد عهدی های گذشته شرکت کنندگان با اطمینان خاطر در قرعه کشی های جشنواره های کیش شرکت کنند. اهدای هدایا اقدامی است که به عنوان انگیزه و مشوقی در کنار اجرای برنامه های متنوع با هدف جذب گردشگر به جزیره کیش اجرا می شود.