انعكاس گسترده برگزاري تور جهاني واليبال ساحلي 2016 كيش در رسانه هاي خارجي

سايت فدراسيون جهاني واليبال ساحلي FIVB و چندين رسانه خارجي ضمن انعكاس خبر برگزاري تور جهاني واليبال ساحلي 2016 در جزيره كيش ، جاذبه هاي گردشگري اين جزيره مرجاني را معرفي كردند.

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، سايت رسمي فدراسيون جهاني واليبال ساحلي FIVB و چندين خبرگزاري خارجي با درج مطالبي در خصوص جزيره كيش و جاذبه هاي گردشگري آن از برگزاري تور جهاني واليبال ساحلي 2016 در جزيره كيش استقبال كردند. اين رويداد مهم ورزشي از 26 تا 30 بهمن در جزيره كيش برگزار مي شود.

 خبر برگزاری والیبال ساحلی کیش درسایت FIVB(فدراسیون بین المللی والیبال)

جزیره کیش 26 تا 30 بهمن 1394

تور جهانی والیبال ساحلی برای اولین بار به ایران می رود

جزیره کیش در ایران یکی از چندین مکان جدید در تقویم 2015/2016 تور جهانی والیبال ساحلی است، این تور از 26 تا 30 بهمن در ایران برگزار خواهد شد و مختص مردان است. این اولین بار است که یک رویداد تور جهانی در ایران و در ساحل خلیج فارس این کشور برگزار می شود.

تقویم 2015/2016 تور جهانی والیبال ساحلی با سه رویداد در پایان سال 2015 آغاز شد. همچنین از نکات برجسته این تقویم مسابقات والیبال ساحلی در بازی های المپیک 2016 ریو در برزیل است.

جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع، در کنار ساحل خلیج فارس قرار گرفته و بخشی از استان هرمزگان در ایران است. با توجه به اینکه این جزیره یک منطقه آزاد تجاری است، از آن به عنوان بهشت مصرف کننده، با مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و هتل ها ی متعدد نام برده می شود. جمعیت این جزیره حدود 26000 نفر و سالانه تقریبا یک میلیون نفر از بازدید کننده دارد. در سال 2010 جزیره کیش توسط نیویورک تایمز در میان 10 جزیره زیبا در جهان قرار گرفت، و چهارمین مقصد گردشگری با بیشترین بازدید در جنوب غربی آسیا پس از دبی، امارات متحده عربی و شرم الشیخ می باشد.

جزیره کیش برای میزبانی از اولین توروالیبال 2016 آماده می شود

جزیره کیش و ایران پذیرای یک رویداد تور جهانی برای اولین بار

جزیره کیش، ایران، 29 دی 1394- نسخه 2015/2016 از تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش ایران، یکی از زیبا ترین جزایر خلیج فارس از26 تا30 بهمن ادامه می یابد.

ثبت نام برای حضور در این رقابت‌ها از 30 آذر ماه آغاز شده و تا کنون 65 تیم از 23 کشور ثبت نام کرده اند. ایران و قزاقستان با 7 تیم ثبت نامی رکورد تعداد ثبت نام را به نام خود زدند.

این رویداد به وضوح علاقه بسیاری را به خود جلب کرده و لیست شرکت کنندگان مدت کوتاهی قبل از آغاز رقابت ها با حضور 32تیم که در هشت دسته متشکل از چهار تیم گروه بندی می شوند نهایی خواهد شد.

درختان نخل و دیگر پوشش گیاهی جالب کیش سالانه میزبان گردشگران بسیاری می باشند. امکانات این جزیره شامل انواع هتل ها و استراحتگاه ها، پارک ها و مناطق تفریحی، مسیر دوچرخه سواری 70 کیلومتری، اسب سواری، کارتینگ، غواصی و جت اسکی می باشد. گردشگران همچنین می توانند از ویرانه های شهر باستانی حریره دیدن کنند.

مجموعه ورزشی جزیره کیش تا کنون میزبان چندین دوره مسابقات والیبال ساحلی، از جمله سه نسخه ازرقابت های آسیایی- پاسیفیک تور والیبال ساحلی بین سال های 2007 و 2010بوده است. این مجموعه به خصوص برای میزبانی تور جهانی بازسازی شده و شامل چهار زمین والیبال، از جمله یکی با ظرفیت 1500 تماشاگر، و قسمت های ویژه VIP ، دوربین های تلویزیونی، داوران و سایر کارکنان رسمی تعیین شده، که آن را به یک مرکز بسیار مناسب برای والیبال ساحلی تبدیل کرده است.