انتصاب سرپرست جدید شرکت هواپیمایی کیش

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش کاپیتان محمد تقی جدیدی به عنوان عضو هیأت مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مونسان ضمن تقدیر از تلاش های کاپیتان سید محمد علی سادات اخوی در حکمی با اشاره به سوابق ارزشمند و تجارب کاپیتان محمد تقی جدیدی، وی را به سمت سرپرستی شرکت هواپیمایی کیش منصوب کرد .

در متن این حکم  آمده است :

برنامه ریزی در جهت نیل به اهداف و چشم اندازهای شرکت، مدیریت اجرایی در راستای ارتقاء و توسعه ناوگان هواپیمایی، بهینه سازی نیروی انسانی و ارتقاء کیفیت، اتخاذ تدابیر برای استفاده بهینه از سرمایه ها و املاک شرکت، افزایش خطوط پروازی داخلی و بویژه خطوط خارجی و اتخاذ تدابیر لازم جهت کنترل قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای جزیره کیش در راستای توسعه گردشگری جزیره، نظارت دقیق بر امور چارترکنندگان و اخذ بموقع مطالبات شرکت، ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مسافران و توسعه فعالیتهای سرمایه گذاری مرتبط، از اهم وظایف مورد انتظار می باشد .

لازم به ذکر است کاپیتان محمد تقی جدیدی ایثارگر و رزمنده دوران هشت ساله دفاع مقدس و دارای نشان و مدال فتح و قهرمانی از سوی مقام معظم رهبری است .

گفتنی است وی از سال 1351 خلبان نیروی هوایی بوده و علاوه بر خلبانی هواپیمای F5٫ معلم خلبان و خلبان آزمایشی (TRE) هواپیمای 747 و استاد خلبان هواپیمایMD و توپولف است .