دکتر امیدوار رضایی در مراسم گشایش کنگره آموزشی آندوسكوپي مغز؛

امیدواریم شاخه انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران در جزیره کیش فعال شود

مراسم گشایش کنگره آموزشی آندوسكوپي مغز ETV در صبح روز جمعه 21 آذرماه با حضور جمعی از متخصصان و جراحان مغز و اعصاب کشور در کیش برگزار شد.

بهگزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در این مراسم رئیسانجمن جراحان مغزواعصاب کشورازاینکه پزشکان و جراحان مغزواعصاب باسابقه وجوان،جراحی مغز واعصاب کشور را در جای جای کشور به جایگاه واقعی آن رسانده اند ابرازخشنودی کرد.

پرفسوررحمت  علم بدون اصول اخلاقی را بی ارزش دانست و گفت: در آموزه های دینی ما همآمده است که همه چیز  را بشنوید اما بهترین آن را تبعیت کنید.

ویبا تاکید بر اینکه داشتن تکنولوژی جدید دلیل نوآوری و خلاقیت  نیست گفت:نوآوری به معنای  آن است که با استفاده از این وسایل به روز و پیشرفته کارجدید و نو انجام دهیم.

درادامه این مراسم دکتر امیدوار رضایی ضمن اشاره به اینکه تشکل غیر دولتی انجمنجراحان مغز و اعصاب نیاز به همت وسیع تر پزشکان و انسجام فکری وعملی اعضابرای اهم افزایی دارد ابراز امیدواری کرد که بر ای تبادل اطلاعات و تعامل بیشترجراحان، برگزاری چنین جلساتی در جزیره زیبای کیش تداوم داشته باشد.

وی ایفای نقش فعال تر درهمفکری و ارایه پیشنهاد و پیگیری آن توسط اعضاانجمن را در ارتقا نقش جراحی اعصاب در سیاست های کلی در مجلس، دولت ومجمع ضروری دانست .

دکتر رضایی امیدواری کرد که در راستای  ارتقای سلامت و ایجاد جاذبه بیشترشاخه ای از انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران در جزیره شکل گرفته و فعال شود.

درپایان مراسم نیز دکتر شیروانی دبیر کارگاه آموزشی جراحی اندوسکوپی مغز برگزاری اینکارگاه را شروعی برای نشست های هم اندیشی جراحان  مغز و اعصاب  در آیندهذکر کرد و گفت: امیدواریم برقراری این کارگاه در تقویم انجمن وارد شود و در سالهای آینده به شکل وسیع تر در جزیره برگزار شود.    

گفتني است كارگاه آموزش جراحي آندوسكوپي مغز ETV  با حضور پرفسوررحمت و دکتر امیدوار رضایی و 70 نفر از جراحان و پزشکان مغز به نام کشور به همتجامعه جراحان مغز و اعصاب ايران، بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش و سازمان منطقهآزاد كيش  در مكان سالن همايش شماره 1 بيمارستان كيش در روزهای جمعه و شنبه21 و 22 آذرماه در حال برگزاری است