امپراطور در جزیره کیش به آب زد

کشتی تفریحی امپراطور با حضور مسئولان کیش و همزمان با روز کیش سفر دریایی خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کشتی تفریحی امپراطور همزمان با 20 آبان و روز کیش با حضور علیرضا قائدیان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان محلی فعالیت خود را آغاز کرد.

در آیین آغاز به کاراین شناور که به رستوران دریایی تبدیل شده است علیرضا قائدیان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به لزوم تحقق جایگاه کیش به عنوان کالای برتر و برند گردشگری کشور گفت: همکاری و مشارکت بخش خصوصی لازمه دستیابی به این هدف است و نام گذاری یک روز خاص به نام کیش با هدف ایجاد یک رویداد گردشگری در آغاز فصل سفر انجام شده است.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای رشد و شکوفایی صنعت گردشگری و  توجه جدی به گردشگری منطقه به کار خواهیم بست تا شاهد روزهای بهتری در گردشگری این جزیره باشیم.

حسین جهانگیری مدیرعامل فایبر صنعت کیش نیز گفت: این کشتی به طول 35 متر و عرض 12 متر در4 طبقه با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان به دست متخصصان داخلی و بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شده است و با ظرفیت 220 سرنشین به گردشگران خدمات ارائه می کند.

گفتنی است در نخستین سال از گرامیداشت 20 آبان، روز کیش برنامه های متنوع و شادی در جزیره کیش اجرا شد و علاوه بر افتتاح خانه مطبوعات، ساختمان شورای شهر و فاز سوم کاریز، کلنگ شهربازی بزرگ کیش نیز به زمین زده شد.