امضاي توافقنامه بين سازمان منطقه آزاد كيش وشركت هواپيمايي تركيه

توافقنامه همكاري بين سازمان منطقه آزاد كيش وهواپيمايي تركيه امضا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف توسعه گردشگري و تبديل كيش به يكي از مقاصد سفر در بسته هاي پيشنهادي تور گردانان خارجي توافقنامه همكاري بين سازمان منطقه آزاد کیش و شركت هواپيمايي تركيه منعقد شد.

نشست انعقاد تفاهم نامه ظهر روز یکشنبه 23 مهر با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، معاون مدیر عامل شرکت هواپیمایی ترکیه و مدیران ارشد این شرکت هواپیمایی در مقاصد ایران در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

بنابر این گزارش، بر اساس این توافقنامه شرکت هواپیمایی ترکیه که بیشترین مقاصد پروازی را در دنیا داراست، به مدت یک سال جزیره کیش را در سطح بین المللی و در تمامی خطوط پروازی تبلیغ کند. همچنين به منظور معرفي كيش روزانه 50 گردشگر خارجی بیزینس کلاس این پروازها كه بليت شهرهای گردشگری ایران را خريداري كرده اند مي توانند با تور سه روزه رايگان به كيش سفر كنند و از امکانات اقامتی و گردشگری کیش بهره مند شوند.

انتظار می رود با امضای این توافقنامه، جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در خلیج فارس به گردشگران موثر خارجی معرفی شود. همچنین برگزار کنندگان تورهای بین المللی جزیره کیش  را به عنوان يكي از مقاصد خوب به گردشگران كشورهاي مختلف معرفيکنند.

شایان ذکر است، شرکت هواپیمایی ترکیه در 121 کشور دارای 300 نقطه پروازی است.