امضاي تفاهم نامه همکاری براي ایرشو 2020 با گروه اکروجت بالتیک بیز

تفاهم نامه همکاری بین شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و گروه اکروجت بالتیک بیز امضا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  اين تفاهم نامه بین شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و گروه اکروجت بالتیک بیز با هدف همکاری متقابل در زمینه ایجاد شرایط برگزاری نمایش های هوایی در مناسبت ها و زمان های مورد توافق طرفین امضا شد.

به همین منظور شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و گروه اکروجت بالتیک بیز در زمان های پیش بینی شده با هدف جذب گردشگر و ایجاد فضای مفرح تفریحی، اقدام به برنامه ریزی و اجرای نمایش های هوایی می كنند.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه، گروه بالتیک بیز برنامه های اعلامی از سوی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش را در اولویت قرارداده و شرایط حضور در جزیره کیش را فراهم می کند و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش درمقابل امکانات و نیازمندیهای لازم برای اجرای نمایش هوایی بالتیک بیز در جزیره کیش را فراهم می کند.

همچنین طرفین از امکانات تبلیغاتی لازم جهت اطلاع رسانی و جذب حداکثری مخاطب استفاده کرده و تلاش خود را جهت درآمدزایی از رویدادهای پیش بینی شده به کار می گیرند.

گفتنی است سید رضا سراج، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و آرتیوم سولودوها سرتیم گروه بالتیک بیز این تفاهم نامه را امضا کرند.

در نشست امضاي اين تفاهم نامه سيد رضا سراج تاکید کرد‌‌: ضمن برنامه ریزی جهت برگزاری بهتر این نمایشگاه در سال 2020  در مناسبتهای دیگر نیز از ظرفیت این گروه استفاده می شود.

گفتني است گروه اکروجت بالتیک بیز يكي از گروههاي مطرح جهان در زمينه نمايش هاي هوايي است و در دو دوره متوالي با حضور در  ايرشوي كيش نمايش هاي جالب هوايي اجرا كردند.