امضاء تفاهم نامه همکاری موسسه ورزش و تفریحات سالم با آموزش و پرورش کیش

دانش آموزان جزیره کیش با همکاری موسسه ورزش از امکانات ورزشهای دریایی بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه که با حضور معاون و نماینده ورزش آموزش و پرورش کیش، مدیرعامل موسسه ورزش، مدیران ورزشی حوزه تفریحات دریایی، هیئت های قایقرانی و نجات غریق و غواصی کیش برگزار شد، تفاهم نامه همکاری فی مابین موسسه ورزش و تفریحات سالم در بخش ورزش های دریایی و آموزش و پرورش به امضاء رسید.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد موسسه ورزش با در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی، کلاس های آموزش غواصی و ورزش های بادبانی زیر نظر مربیان و مدرسان کار آزموده برای آموزش در ساعات تعیین شده از سوی آموزش و پرورش با این ارگان همکاری کند.

 همچنین اداره آموزش و پرورش مکلف شد نسبت به تعیین ساعات استفاده دانش آموزان، سرویس رفت و برگشت و تامین نظم و امنیت در طول مسیر، برنامه ریزی لازم را انجام دهد و کتبا" به موسسه ورزش و تفریحات سالم اعلام کند.

همچنین به منظور استعدادیابی برتر از بین دانش آموزان با همکاری  مجموعه ورزشی و تفریحات دریایی "مارین دریای تابان" زیر نظر هیئت های  قایقرانی و نجات غریق و غواصی در رشته های غواصی و ورزش های آبی از قبیل  پدل برد، هابی کت و کایت بردینگ، در تفاهم نامه ذکر شد  ضمن آموزش آنها، نسبت به تشکیل تیم های ورزشی رشته های مذکور برای آمادگی حضور در مسابقات رسمی ملی و بین المللی نیز تلاش کنند

شایان ذکر است در پایان دوره های آموزشی  به شرکت کنندگان گواهی نامه حضور در کلا س ها اعطا می شود.