امضا قرارداد همکاری خدمات فرودگاهی میان شرکت هواپیمایی کیش و عمان هندلینگ

دکترفرزانه شرفبافی، نائب رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش در سفر به عمان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور و مسئولان عمان هندلینگ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در سفر فرزانه شرفبافی، نائب رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش برای بازدید از روند فعالیت فرودگاه مسقط و گفتگو با مسئولان شرکت عمان هندلینگ در خصوص همکاری های دو جانبه بین ایران و عمان، قرار داد همکاری خدمات فرودگاهی میان کیش ایر و عمان هندلینگ امضا شد.

همچنین در نشستی نائب رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش و حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، در خصوص توسعه همکاری با این کشور به ویژه حمل و نقل هوایی و راه اندازی کارگو برای تقویت فعالیت های تجاری صنعتگران ایرانی بحث و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی، در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش ناوگان هوایی کشور در توسعه روابط سیاسی، فرهنگی و تجاری بین دو کشور بر راه اندازی مسیرهای جدید پروازی و تقویت همکاری دو کشور تأکید کرد.

در پایان مقرر شد برای افزایش رضایتمندی مسافران شرکت هواپیمایی کیش، بررسی مسیرهای جدید پروازی از طریق معاونت بازرگانی و خدمات فرودگاهی کیش ایر در دستور کار قرار گیرد.

لازم به ذکر است شرفبافی در این سفر با دکتر رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گفتگو کرده و گزارشی از فعالیت های این شرکت را ارائه کرد. دکتر رحمانی نیز با تقدیر از فعالیت های کیش ایر، همکاری این شرکت و عمان هندلینگ را در جهت توسعه روابط میان ایران و عمان از جمله راهبردهای مهم شرکت هواپیمایی کیش برشمرد.