الهام چرخنده: به نقشم افتخار می‌کنم

الهام چرخنده در پایان خاطرنشان کرد: سریال "حانیه" بر اساس خاطرات جمعی از انقلابیون تهیه شده است و بیشتر شخصیت‌های آن واقعی هستند.

بازیگر نقش "مونس" در سریال "حانیه" گفت: افتخار می‌کنم که این نقش را با چادر بازی کردم.

به گزارش جام جم،"الهام چرخنده" بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حضورش در سریال "حانیه" گفت: من در سریال "حانیه" نقش "مونس" همسر یک ساواکی را بازی می‌کنم که افکارش با عقاید همسرش کاملا متفاوت است.

وی افزود: مونس در پی فرزندش به شهر یزد می‌رود و بعد از آن اتفاقات جالبی برای او و خانواده‌اش می‌افتد.

بازیگر سریال "آوای باران" بیان کرد: افتخار می‌کنم که نقش مونس ر ا با چادر بازی کرده‌ام.

وی ادامه داد: به نظر من یک بانوی مسلمان باید طوری رفتار و عمل کند که سرافکندگی دشمنان و سرافرازی اسلام را به ارمغان آورد؛ دشمن باید حد و مرز خود را بداند و زن ایرانی با حجاب کامل خود می‌تواند این حد و مرز را برای او مشخص کند.

چرخنده ادامه داد: افراد زیادی درباره‌ی من صحبت‌هایی کردند که استحقاقش را نداشتم اما من سکوت کردم و با کمک گرفتن از حضرت زهرا (س) آرامشی دارم که در هیچ برهه‌ای از زمان نداشتم. من همه‌ی بانوان مسلمان را به انتخاب چادر به عنوان پوشش دعوت می‌کنم و مطمئنم که با ین کار برکت در زندگی‌شان جاری می‌شود.

الهام چرخنده در پایان خاطرنشان کرد: سریال "حانیه" بر اساس خاطرات جمعی از انقلابیون تهیه شده است و بیشتر شخصیت‌های آن واقعی هستند.

گفتنی است؛ سریال "حانیه" در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در دهه‌ی فجر از شبکه‌ 2 به تهیه کنندگی علی لهام و کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری تهیه شده است. "حانیه" قصه‌ی سروانی به نام سعید را روایت می‌کند که همراه با خانواده به شهر یزد می‌رود و درخانه‌ی یک انقلابی به نام سید جعفر ساکن می‌شود.

عباس غزالی، هستی مهدوی فر، جعفر دهقان، رزیتا غفاری و میرطاهر مظلومی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

قشم