حجت الاسلام والمسلمین علیدادی:

افزایش مراکز اقامتی و گردشگری با هزینه های پایین، رونق کیش را در پی دارد

امام جمعه کیش در مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش افزایش مراکز اقامتی و گردشگری با هزینه های پایین را لازمه دستیابی به رونق اقتصادی دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش در مراسم معارفه دکتر انصاری لاری به عنوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن اشاره به حضور 15 ساله خود در این جزیره گفت: در این مدت خدا توفیق داد تا در دوران ریاست سه رئیس جمهور، 7 مدیر عامل و 2 سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در خدمت مردم باشم.

وی ضمن اشاره به اینکه اسلام دینی است ارزشمند و با اهداف والا، با ذکر روایاتی از پیامبر اسلام (ص) و حضرت  علی (ع)  گفت: رونق اقتصاد، کار و فعالیت، تجارت و سر افرازی مردم در دستور کار دین مبین اسلام قرار گرفته است. جمهوری اسلامی ایران نیز در همه بخش ها و حوزه ها سعی دارد در دوران استقرار نظام اسلامی کار جدی و تلاشی در شأن مردم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه هدف برنامه 20 ساله مناطق آزاد دست یابی به توسعه است گفت: این برنامه از سال 84 آغاز شده و بر اساس این سند باید جزیره کیش تا سال 1404  به توسعه دست یابد.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه جزیره کیش بخش اعظمی از مسیرمنتج به توسعه را پشت سر گذاشته است گفت: در این مدت می توان به لحاظ قدرت، دقت و سرعت، توسعه کیش را مورد بررسی قرار داد.

وی از دوران مدیریت دکتر مونسان به عنوان دوران توسعه زیر ساخت ها یاد کرد و افزود: جزیره کیش باید برای دست یابی به رونق به سمت افزایش مراکز اقامتی و گردشگری با هزینه های پایین پیش رود.

دکتر علیدادی ضمن اشاره به اینکه ساکنان کیش باید از مسکن مناسبی برخوردار باشند یاد آور شد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها، بازارها و حمل و نقل از بخش هایی است که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی در پایان از مدیریت خوب 4 ساله دکتر مونسان تقدیر و برای دکتر انصاری لاری مدیر عامل منطقه آزاد کیش آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کرد.