افتتاح پروژه مسکونی در جزیره کیش با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد

در مراسمی برج های سرو 4 و5 دهکده ساحلی کیش با حضور مرتضی بانک و انصاری لاری به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برج های 4 و 5 پروژه دهکده ساحلی با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

در این مراسم مرتضی بانک با اشاره به اهمیت جذب گردشگران داخلی و جلوگیری از خروج ارز از کشور گفت: ارائه خدمات شایسته به گردشگران یکی از ضرورت های توسعه گردشگری و ورود به عرصه رقابت است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد افزود: جزیره کیش به واسطه ظرفیت های خوبی که دارد برای پذیرش سرمایه گذاران و ایجاد مجتمع های گردشگری آماده است تا گردشگران بتوانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در این مجتمع ها تامین کنند و بر میزان ماندگاری آنان در کیش افزوده شود.

محمد احمدپور سرمایه گذار این پروژه نیز با اشاره به اینکه این مجتمع به دلیل مشکلات عدیده سالهای متمادی متوقف شده بود گفت: بعد از 15 سال سرمایه گذاران این پروژه شاهد به ثمر نشستن سرمایه گذاری های خود هستند و فاز دوم توسعه این مجتمع شامل امکانات تفریحی، خدماتی و گردشگری است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

برج های مجتمع مسکونی دهکده ساحلی دارای 120 واحد است و با صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان تکمیل و به متقاضیان واگذار شد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین افتتاح این مجتمع مسکونی از طبقات این برج ها و واحدهای مسکونی دیدن کردند.