اعلام نتایج چهارمین روز از رقابتهای فوتبال قهرمانی آسیا اقیانوسیه 2018 در کیش

نتایج روز چهارم دیدار های فوتبال قهرمانی آسیا اقیانوسیه 2018به میزبانی کیش اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نخستین دیدار از روز چهارم رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا – اقیانوسیه در جزیره کیش، تیم‌های کره جنوبی و تایلند برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم تایلند، با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید. کره جنوبی و تایلند در شرایطی به مصاف هم رفتند که پیش از این دیدار، دو شکست پیاپی را مقابل حریفان خود متحمل شده بودند. در نیمه دوم این دیدار علی بای داور میدان، کاپیتان تیم تایلند را به خاطر حرکت غیر اخلاقی از زمین اخراج کرد.

در دومین دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم ایران، با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید. در این دیدار که در ورزشگاه المپیک کیش و با قضاوت جورج از آرژانتین برگزار شد، برای ایران کریمی زاده (۳گل)، ژولیده(۲گل)، آرندی(۲گل) و آتش افروز یک گل به ثمر رساندند.

علیرضا زارع، محمد خراط، عباس ترابی، عبدالرضا کریمی زاده(کاپیتان)، رسول آتش افروز، مسعود ژولیده و بهنام آرندی هفت بازیکنی بودند که روزبهانی به عنوان بازیکن ثابت مقابل اردن به میدان فرستاد.

یاد آور می شود فینال این دوره از مسابقات بین دو تیم ایران و استرالیا برگزار شد که در نهایت تیم ایران به مقام قهرمانی رسید.