اعلام آمادگی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برای میزبانی از رویداد های بین المللی ورزشی

امیری خراسانی از بستر سازی مناسب جزیره کیش برای میزبانی از مسابقات بین المللی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در خصوص برنامه ریزی های این مجموعه گفت: جزیره کیش همواره می تواند میزبان شایسته ای برای رویدادهای ورزشی در سطوح ملی و بین المللی باشد و میزبانی از مسابقات غواصی ارتش های جهان ۲۰۱۹ در مرداد،گواه این توانمندی است.

 وی افزود : در پی این رویداد و با توجه به امکانات خوب و شرایط آب و هوایی مناسب این منطقه، آبان امسال میزبان مسابقات جهانی کبدی خواهیم بود و در حاشیه این رویداد بین المللی ، برای  استقرار کنفدراسیون جهانی کبدی در جزیره کیش هم تلاش می کنیم.

امیری همچنین با اشارهبه برگزاری رویدادهای  غواصی و نجات غریق در کیش گفت: براساس تفاهم نامه فی مابین موسسه ورزش و فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، این رویدادها  در شش ماهه دوم امسال به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش امکانات دریایی و ساحلی کیش را بسیار مطلوب و قابل قبول عنوان کرد وگفت: کیش  قابلیت تبدیل شدن به قطب ورزشهای ساحلی و دریایی کشور را دارد و می تواند با همکاری وزارت ورزش، سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران علاقه مند در این زمینه و همچنین بستر سازی لازم ، میزبان شایسته ای برای رویدادهای ملی و بین المللی ساحلی و دریایی باشد.

امیری در خصوص چگونگی روند بازسازی اماکن ورزشی گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده فی مابین سازمان منطقه آزاد کیش و یکی از سرمایه گذاران قدیمی جزیره کیش، مجموعه سوارکاری به زودی بازسازی و تجهیزشده و امکانات این مجموعه نیز استاندارد سازی خواهدشد.

امیری خراسانی با اشاره به فضاهای آموزشی - ورزشی مطلوب در جزیره کیش از برگزاری جلسه ای با مسئولان اداره آموزش و پرورش کیش درآینده نزدیک، با هدف استفاده بهینه دانش آموزان از فضاهای ورزشی کیش خبر داد و گفت : با همکاری دو طرفه استعدادهای ورزشی دانش آموزان شناسایی شده و برنامه ریزی می شود تا در تمامی زمینه ها، ورزش کیش در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

گفتنی است به دستور دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بازسازی اماکن مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار معاونت عمرانی سازمان قرار گرفته و بزودی شاهد بازسازی و به روز شدن این مجموعه خواهیم بود.