اعلام آمادگی عمانی ها برای حضور در نمایشگاه کیش اینوکس 2018

هیاتی از فعالان اقتصادی وگردشگری عمان در سفر به جزیره کیش برای حضور در نمایشگاه کیش اینوکس 2018 اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هیاتی از فعالان اقتصادی و گردشگری کشور عمان پس از حضور موفق سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه عمان هلث 2018 برای بازدید از ظرفیت های این جزیره به کیش سفر کردند و از بخش های گردشگری، عمرانی، اقتصادی، جاذبه های شهری و تفریحی کیش دیدن کردند.

حسین العجمی یکی از اعضای این هیات با بیان اینکه پس از آشنایی با ظرفیت های جزیره کیش در نمایشگاه عمان هلث به این جزیره سفر کردیم تا از نزدیک توانمندی های جزیره کیش را در دو حوزه اقتصادی و گردشگری ببینیم گفت: جزیره کیش منطقه زیبایی است که به امور گردشگری و داخلی آن توجه ویژه ای شده است.

وی با اشاره به امکانات گردشگری و جاذبه های تاریخی کیش افزود: پیش بینی ما این است که جزیره کیش در آینده مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می گیرد و معرفی فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری این جزیره برای علاقمندان به سرمایه گذاری جذاب است البته آگاهی از این ظرفیت ها برای کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند مستلزم بازدید از این جزیره است.

این فعال اقتصادی کشور عمان در ادامه با ابراز علاقمندی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس 2018 گفت: امیدواریم در این نمایشگاه که در ماه اکتبر(30مهر) برگزار می شود همکاری و تعامل خوبی بین جزیره کیش و کشور عمان برقرار شود.

وی تاکید کرد: ارتباط کشور ایران با عمان تنها بر پایه روابط سیاسی نیست بلکه این روابط بین دو کشور و دو ملت دوستانه و برادرانه است.

حسین العجمی در پایان ابراز امیدواری کرد جزیره کیش ضمن حضور در دیگر نمایشگاههای کشور عمان در تمامی نمایشگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس حضوری فعال داشته باشد.

گفتنی است این هیات عمانی صبح روز شنبه 14 مهر نیز در نشستی با دکتر سعیدی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص توسعه همکاری ها در زمینه های صنعت هتل سازی، گسترش حمل و نقل هوایی و زیرساخت های حمل و نقل دریایی، توسعه صنایع با ارزش بالا و حجم کم، گسترش کسب و کارهای مبتنی بر فناوری های دیجیتال و فعالیت بورس بین الملل با پایه ی ارزی گفت و گو کردند.