استقبال گسترده مناطق آزاد کشور از نمایشگاه کیش اینوکس 2018

تمامی مناطق آزاد کشور در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی که در جزیره کیش برگزار می شود حضوری فعال خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علاوه بر کیش تمامی مناطق آزاد کشور از جمله قشم، چابهار، انزلی، اروند، ماکو، ارس و همچنین منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نمایشگاه کیش اینوکس 2018 که از30 مهر تا 3 آبان در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می شود حضور می یابند.

بر اساس این گزارش بیش از 250 شرکت داخلی و خارجی میهمان این دو نمایشگاه هستند. برگزاری 28 نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور بیش از 100 سخنران برجسته داخلی و 25 سخنران بلند پایه بین المللی از نقاط عطف کیش اینوکس 2018 است که به عنوان فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های گردشگری، تجاری، سرمایه گذاری و صنعتی جزیره کیش مطرح است. با میزبانی این رویداد مهم که حضور تعداد زیادی از صاحب نظران مطرح اقتصادی و شرکت های موفق ملی و بین المللی را به همراه دارد،  جزیره کیش به طرزی شایسته در سطح ملی و بین المللی معرفی شده و فرصت مناسبی برای هم افزایی و گسترش تعاملات داخلی و بین المللی فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است رویداد کیش اینوکس 2018 می تواند همسو با اقدامات دولت در گسترش تعاملات اقتصادی بین المللی و سیاست های ابلاغی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در زمینه جذب سرمایه گذاری های خارجی، دستاوردهای قابل توجهی را به همراه داشته و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.

جزیره کیش با مساحت91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.