استقبال فعالان گردشگری کشور از دهمین نمایشگاه بازار سفر کیش

دهمین نمایشگاه بازار سفر کیش با استقبال گسترده فعالان حوزه گردشگری کشور پنجم تا هشتم شهریور در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دهمین نمایشگاه بازار سفر کیش با حضور بیش از 150 شرکت داخلی در فضایی بالغ بر 21هزار مترمربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه ازاد کیش دهمین بازار سفر کیش با رویکرد توسعه سفرهای داخلی و در راستای معرفی کالاهای گردشگری ایرانی در تحقق نام گذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی سامان یافته است و در سه بخش تخصصی گردشگری، هتلداری و بازاریابی سفر فعال خواهد بود.

افزایش تعداد مشارکت کنندگان از سراسر کشور در مقایسه با سالهای قبل از نقاط قوت این نمایشگاه است  تا با هدف توسعه گردشگری زمینه های تبادل و تعامل تجربیات، دستاوردها، کالاها و خدمات برای فعالان این عرصه در جزیره کیش مهیا شود.

هتل ها و مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی، موزه ها، بنگاه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گردشگری، بانک ها و بیمه ها، سازمان ها، تشکل ها و مجامع، بیمارستان ها و مراکز گردشگری سلامت، صنایع دستی، نرم افزار و فناوری اطلاعات، مراکز آموزشی و پژوهشی، شرکت های خطوط هوایی، آژانس های هواپیمایی و خدمات سفر و سایر صنایع وابسته از جمله گروه های کالایی و خدماتی حاضر در دهمین نمایشگاه بازار سفر هستند.

برگزاری مراسم آیینی سنتی و اقوام استان ها، برگزاری نشست های آموزشی و تخصصی، برگزاری مجامع عمومی انجمن دفاتر خدمات مسافرات هوایی و جهانگردی و جامعه هتلداران ایران و برگزاری شب فرهنگی استان های فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

گفتنی است دهمین بازار سفر کیش به همت شرکت رستاک پادویژن، پنجم تا هشتم شهریور ماه از ساعت 17 تا 23 با حضور متخصصان، فعالان و سرمایه گذاران این صنعت در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می شود.