استقبال خوب گردشگران از برنامه های ورزش همگانی

برنامه های ورزش همگانی در نوروز 95 با انجام مسابقات مختلف و کارگاه ساخت بادبادک با حضور بیش از 6912 نفر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این برنامه ها از تاریخ 28 اسفند ماه 94 تا 13 فروردین 95 همه روزه صبحو بعد از ظهر در راستای ایجاد نشاط و شادابی گردشگران و کیشوندان در محل پایگاه ورزش های همگانی واقع در ساحل شرقی و کشتی یونانی برگزار شد که با استقبال بسیار خوب روبرو شد و روزانه دوستداران ورزش های عمومی در این برنامه حضور داشته و با یکدیگر به رقابت می پرداختند .

بنابر این گزارش، کارگاه ساخت بادبادک که زیر نظر هوشنگ فلاح مراد یکی از مدرسین این رشته همه روزه از ساعت10 صبح تا 14 برگزار می شد، با استقبال علاقمندان به این رشته روبرو شد و شرکت کنندگان به یاد خاطرات کودکی درکنار فرزندان خود به ساخت و به پرواز در آوردن بادبادک مشغول بودند.

همچنین مسابقات تفریحی خانواده شامل طناب کشی، هفت سنگ، قوی ترین مردان، فوتبالدستی، دارت، قوی ترین کودکان، حمل آب از دریا، فوتبال ساحلی، مچ اندازی، دو امدادی، بهکاپ، روپایی، طناب زنی و پرتاب پنالتی صبح ها و بعد از ظهرها برگزار و به برندگان در این رقابت ها هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

شایان ذکر است، این برنامه ها همراه با ساز و دهل و نوای موسیقی محلی استان چهار محل و بختیاری همراه با چوب بازی و دستمال بازی انجام شد و استقبال بسیار خوب گردشگران را درپی داشت.