با حضور مشاور رئيس جمهور

استخرالمپيك كيش گشايش يافت

به مناسبت گراميداشت هفته دولت و با حضور مهندس تركان بهره برداري از مجموعه استخر المپيك كيش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمي با حضور مهندس تركان مشاور رييس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، دكترمونسان رييس هيئت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش و جمعي از مسئولان محلي شامگاه يكشنبه اول شهريور، مجموعه استخر المپیک کیش با زیربنای 2 هزار مترمربع و با طراحی جدید و امکانات ویژه در جزيره كيش گشايش يافت.

در مجموعه جدید استخر المپیک کیش سوناي بخار و خشک ، حوضچه آب سرد، رختکن تیم ها و رختکن عمومی،  انبار، سازه فضایی با پوشش ساندویچ پنل در سقف به مساحت 2300 مترمربع، دفتر استخر، سالن بدن سازی، اتاق ماساژ، اتاق احیا (CPR)، لابی، پذیرش، نگهبانی، بوفه و کافی شاپ، ، دوش، سرویس و اتاق میهمان، فضاهای اداری شامل دفتر، اتاق های ناجیان، (VIP) و هیأت شنا، كفش داری، دوش، سرویس هاي بهداشتی و درب خروج اضطراری از جمله بخش هاي مختلفي است كه در مجموعه جديد استخر المپيك با معماری نوين و با بهره گیری از بهترین مصالح طراحی و ساخته شده است.

در اين مجموعه با بهره گیری از تازه ترین فن آوری روز دنیا، سیستم های تاسیساتی نظیر بویلرها، دیگ سونای بخار، پمپ های اصلی، سیستم فیلتراسیون با جديدترين فناوري روز دنیا در زمینه کلراسیون و میکروب زدایی، جکوزی آب گرم، حوضچه آب سرد با چیلر، سیستم جدید تهویه مطبوع و دوربین های مداربسته نصب شده است .

همچنین به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، سیستم اعلام و اطفاء حریق با استفاده از جديدترين فن آوری روز دنیا در این مجموعه تعبیه شده است .

این مجموعه دارای 800 متر مربع فضا سازی پیرامونی است .

لازم به ذکر است به مناسبت هفته دولت بهره برداری از 3طرح عمرانی، گردشگری، باغ راه ایرانی، گذر طبیعت و پارک ساحلی ماهیگیر در جزیره کیش آغاز شد.