مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

استاندارد سازی و کیفیت باید شرط اجرای پروژه ها در جزیره کیش باشد

دکتر غلامحسین مظفری گفت: در جزیره کیش یا کاری انجام ندهیم یا با استاندارد سازی و کیفیت انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین کلنگ زنی هتل 7 ستاره طلایی کیش که با حضور دکتر محمدرضا عارف رییس فرا کمیسیون امید مجلس برگزار شد با اشاره با اقدامات خوبی که در حوزه اقتصادی کیش انجام شده است گفت: تاکید و دقت نظر معاونت اقتصادی بر فعالیت پروژه ها با طرح توجیهی ضرورتی برای استاندارد سازی و کیفی سازی طرح ها و فعالیت ها در جزیره کیش است.

وی با بیان اینکه کاهش زمان اجرای پروژه ها با تسریع امور باید مورد توجه جدی قرار گیرد تاکید کرد: در جزیره کیش در انجام امور باید دقت کنیم اگر قصد انجام کاری را داریم با کیفیت و رعایت استانداردها باشد در غیر این صورت و بدون لحاظ کیفیت بهتر است آن کار را انجام ندهیم.

دکتر غلامحسین مظفری تصریح کرد: امکانات ما از نظر اکوسیستم و زمین در جزیره کیش محدود است و باید در اجرای پروژه ها  به این شرایط توجه کنیم.

وی در ادامه گفت: برند سازی و ساخت پروژه ها بر اساس معماری کشور ما، شرایط اقلیمی و فرهنگی با ایجاد نماهای ویژه و ثبت این نماهای زیبا از دیگر مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

دکتر مظفری در پایان از حضور رییس فراکسیون امید مجلس در این مراسم تقدیر و از تلاش های حسین رباتی به عنوان سرمایه گذار توانمند بخش خصوصی تجلیل کرد.

گفتنی است آیین کلنگ زنی هتل 7 ستاره برج های طلایی کیش با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس فراکسیون امید مجلس، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه گذران و نمایندگان جوامع و اصناف جزیره و جمعی از مسئولان محلی چهارشنبه 21 آذر برگزار شد.

این هتل در زمینی به وسعت 16 هزار مترمربع و در 10 طبقه با هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد تومان تا سال 1401 هجری شمسی در جزیره کیش ساخته می شود.