سیستان و بلوچستان در هفته ای که گذشت

از تاکید روحانی بر تسریع در اتمام پروژه‌های زیربنایی چابهار تا آغاز طرح زمستانه

خبرگزاری تسنیم: روحانی بر تسریع در اتمام پروژه های زیربنایی و صنعتی چابهار تاکید کرد و معاون حمل و نقل سیستان و بلوچستان از آغاز طرح زمستانه حمل و نقل برون شهری استان خبر داد از مهم ترین عناوین خبری سیستان و بلوچستان در هفته ای که گذشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان, رئیس جمهور در بازدید از طرح و پروژه های منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: پروژه‌های زیربنایی و صنعتی منطقه آزاد چابهار هرچه سریع‌تر باید به اتمام برسند, معاون حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان  هم گفت: به منظور ارتقای ایمنی و سهولت در حمل و نقل, طرح زمستانه و تجهیزات ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد و غیره از مهم ترین خبرهای استان سیستان و بلوچستان در هفته ای که گذشت, است.

سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه به همت نخبگان و جوانان منطقه نیاز دارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان در مسیر تغییر و توسعه قرار گرفته است و نیاز به همت, اراده نخبگان، جوانان و صاحبان سرمایه دارد تا نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

نخیلات دیم در منطقه دشت مک سوخته سراوان توسعه می‌یابد

فرماندار سراوان گفت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی شهرستان سراوان, نخیلات دیم در منطقه دشت مک سوخته و توابع آن باید توسعه یابد.

باند مسلح قاچاق مواد مخدر در زاهدان منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 60کیلو و 400گرم هروئین و 27 کیلو و 300گرم کراک در زاهدان خبر داد.

اعتبارات استان سیستان و بلوچستان به طرح‌ها و پروژه‌های کلان اختصاص یابد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های کلان و مورد نیاز استان سیستان و بلوچستان باید هرچه سریع تر اجرایی و اعتبارات استانی باید به طرح‌ها و پروژه‌های کلان اختصاص یابد.

چابهار از مناطق جذاب حوزه توریسم کشور شناخته شده است

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار در زمره مقاصد جذاب سیاحتی سال 93 و نوروز 94 در حوزه توریسم کشور شناخته شده است.

36 وقف جدید در سیستان و بلوچستان ثبت شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: در هفته وقف, 36 موقوفه توسط خیرین سیستانی و بلوچستانی به ارزش 25 میلیارد ریال ثبت شد.

در فتنه 88 عده‌ای با خودخواهی به آمریکا کمک کردند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در فتنه 88 عده‌ای با خودخواهی، لجاجت و حتی بعضاً مزدورانه عمل کرده و به آمریکا کمک کردند.

رئیس‌جمهور پروژه‌های کلان و راهبردی را در استان‌ها پیگیری می‌کند

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: یکی از کارهای معمول رئیس جمهور پیگیری و رصد پروژه های کلان و راهبردی در استان‌های مختلف کشور است که به تناسب اهمیت آن‌ها, سفرهای موردی انجام می دهد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح های توسعه بندر چابهار بازدید کرد 

معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه راه آهن و طرح پتروشیمی و دیگر طرح های توسعه ای بندر چابهار بازدید کرد.

پروژه‌های ملی در چابهار از پیشرفت خوبی برخوردار است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: پیشرفت پروژه‌های ملی در شهرستان چابهار از شتاب خوبی برخوردار است.

دشمن برای فتنه 88 بیش از 10 سال برنامه‌ریزی کرده بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دشمن برای فتنه 88 بیش از 10 سال برنامه‌ریزی کرده بود.

بررسی توانایی مبادلاتی منطقه چابهار؛ چالش و مشکلات موجود

بندر چابهار به علت موقعیت استراتژیک و دستیابی به آب‌های آزاد بین‌المللی، جایگاه ویژه‌ای در مبادلات ایران با سایر کشورهای منطقه داراست و حتی در یک برنامه بلندمدت می‌تواند چابهار را به کانون مبادلات منطقه تبدیل کند.

روحانی: فردا در رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) حضور پیدا می‌کنم

رئیس‌جمهور از حضورش در رزمایش بزرگ محمدرسول‌الله(ص) در جاسک خبر داد.

9 ربیع الاول آغازی برای پاک کردن شبهات از چهره مهدویت است

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود سیستان و بلوچستان گفت: در 9 ربیع الاول باید حرکاتی را آغاز کرد تا شبهات, حرف‌های بی محتوا و گرد و غبار از چهره مهدویت پاک شود.

سراوان به عنوان شهر فرهنگی کشور در امر وحدت پیشتاز باشد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان سراوان به عنوان شهری فرهنگی در کشور مطرح است و باید بانی پیشتازی در امر وحدت باشد.

چابهار