ارتقاء سطح خدمات گردشگري در جزيره كيش با بكار گيري كشتي كروز

يك فروند كشتي كروز مجهز به امكانات رفاهي و تفريحي در نوروز 96 براي ارائه خدمات مطلوب به گردشگران جزيره كيش بكار گرفته مي شود.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، بكار گيري اين كشتي كروز با هدف ارتقاء سطح كيفي خدمات گردشگري در سفرهاي كوتاه مدت و گشت هاي دريايي و تامين رفاه بيشتر گردشگران از نوروز 96 در جزيره كيش آغاز مي شود. این کروز یک کشتی اقیانوس پیما با قابلیت سفر ایمن در هر شرایط آب و هوایی است كه با سرعت 26 نات دریایی در ساعت یکی از سریع ترین کشتی های مسافربری است. سفرهای دریایی در مسیر کیش به قشم، بندرعباس و لنگه از جمله برنامه هایی است که برای این کشتی کروز در نظر گرفته شده است.

طول اين كشتي كه هفته اول فروردین وارد بندرگاه جزیره کیش می شود 176 متر و با 152 كابين و 404 تخت اقامتي امکان پذیرش بیش از 500 مسافر را دارد. 3500 متر مربع فضای رستورانی، 2 سالن سینما، اتاق مطالعه، کتابخانه، اتاق بازی کودکان و سالن برگزاری همایش ها و مراسم جشن از دیگر امکانات این کشتی کروز است .

این کشتی قابلیت جابجایی همزمان 135خودرو با سرنشین را داراست و برای سوار و پیاده شدن مسافران علاوه بر رمپ انتهایی 8  درب جانبي نیز در قسمت های مختلف کشتی تعبیه شده است تا تخلیه بار و سوار و پیاده شدن مسافران. به سهولت امکان پذیر باشد. برای رفاه بیشتر گردشگران نیز در این کشتی آشپزخانه ایرانی با تجهیزات مناسب برای پخت انواع غذاهای ایرانی تعبیه شده است.

اگر چه اين كشتي كروز برای سفرهای کوتاه مدت 4 تا 7 روزه دریایی ساخته شده است اما با 1600 صندلي گزينه مناسبي براي ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در گشت هاي كوتاه مدت دريايي است.