احداث زمین فوتبال ساحلی در منطقه میر مهنا

با هدف توسعه ورزش شهروندی زمین فوتبال ساحلی در منطقه ساحلی میر مهنا ساخته می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ازاد کیش، توسعه ورزش شهروندی یکی از تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جهت افزایش نشاط و سلامتی عمومی است. به همین منظور به همت معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش، هیات فوتبال جزیره نسبت به ساخت زمین فوتبال ساحلی در منطقه بومی نشین میر مهنا اقدام می کند.

با توجه به اینکه ترویج فرهنگ ورزش و پرورش استعدادهای ورزشی در رده های مختلف سنی علاوه بر توسعه ورزش کشور باعث رشد و شکوفایی جوانان و فرزندان این مرز و بوم در مسیر صحیح می شود گسترش امکانات ورزشی جزیره کیش در دستور کار مسئولان قرار دارد.

منطقه مسکونی میر مهنا با توجه به همجواری با دریا از موقعیت خوبی برای ایجاد امکانات ورزش های ساحلی برخوردار است که با تمهیدات معاونت ورزش و تفریحات سالم و هیات فوتبال کیش و در پی تقاضای بومیان و شهروندان بزودی زمین فوتبال ساحلی در این منطقه آماده بهره برداری می شود.

همچنین زیر ساخت های زمین چمن مصنوعی میرمهنا نیز در دست بهسازی و باز سازی است تا شرایط مناسبی برای ورزشکاران ساکن این منطقه فراهم شود.

گفتنی است با توجه به برگزاری جام جهانی 2022 در قطر، توسعه امکانات رشته فوتبال در جزیره کیش می تواند فرصت خوبی برای میزبانی اردوها وتمرینات تیم های بین المللی در این جزیره باشد.