احداث راه‌های ارتباطی منطقه آزاد ماکو مورد حمایت دولت قرار گیرد

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون هیچ گونه حمایتی از طرف دولت و از سوی منطقه آزاد ماکو برای احداث باند دوم راه‌های ارتباطی بازرگان به سه راه ایواوغلی صورت نگرفته و این پروژه نیازمند حمایت است.

محمد علی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار کرد: احداث باند دوم راه‌های ارتباطی بازرگان به سه راه ایواوغلی توسط شرکت احسان بدون اینکه ریالی وجه به عنوان پیش پرداخت دریافت کند به مدت 4 سال اجرا می شود.

وی گفت: تا کنون هیچ گونه حمایتی از طرف دولت و از سوی منطقه آزاد ماکو در این رابطه صورت نگرفته است با وجود اینکه از منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو برای احداث فرودگاه دراین منطقه تقدیر و تشکر داریم اما باید توجه داشت که این پروژه نیز جزء اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین پروژه‌های این منطقه به شمار می رود.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد باند دوم سه راه ایواوغلی و بازرگان بایستی توسط تمام مسئولان مربوطه جدی گرفته شود و هم معاونت برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهوری در این رابطه بودجه ای اختصاص دهند و هم مسئولان استانی و مدیر عامل منطقه آزاد ماکو در این رابطه توجه کافی داشته باشند.

علی‌پور بیان کرد: معیشت مرزنشینان منطقه آزاد ماکو نیز حائز اهمیت است، در حال حاضر طرحی نیز در سیستان و بلوچستان مبنی بر راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی برای تامین معیشت مرزنشینان  اجرا می شود.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر کشور درخواست می‌کنیم در ماکو و چالدران نیز این طرح به مرحله اجرا درآید.