تاکید دکتر مونسان در دیدار نوروزی با کارکنان معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش؛

اجرای برنامه های فرهنگی با نگاه تحول گرایانه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار نوروزی با کارکنان معاونت فرهنگی سازمان بر ایجاد تحول در اجرای برنامه های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ دکتر مونسان با تبریک سال نو و تقدیر از همکاری و همدلی بخش های مختلف سازمان در سال 94 گفت: همکاری خوب معاونت فرهنگی ارتقاء حوزه هنر و فرهنگ کیش را به همراه داشت که باید این روند با رشد بیشتری در سال 95 ادامه یابد.

وی با اشاره به رضایتمندی رییس جمهور از عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در دو سال گذشته گفت: داشتن نگاه تحول گرایانه لازمه برنامه های فرهنگی است و در برنامه ریزی برای شهروندان و گردشگران باید توجه شود که خانواده و بهره گیری از فضاهای شهری کانون برنامه ها باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه امسال تلاش می کنیم خانه هنرمندان در کیش راه اندازی شود افزود: پویایی هنرمندان جزیره در سال گذشته خوب بود اما باید اقتصاد هنر با مشارکت هنرمندان در فعالیت های عمرانی و شهری کیش فعال شود.

وی ایجاد گروههای هنری هنرمندان کیش در زمینه های مختلف٫ تدوین تقویم فرهنگی و کاهش فرآیندها را از دیگر موارد توسعه٫ تسهیل و تسریع امور در حوزه های فرهنگی دانست و گفت: به همت معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش و با مشارکت هنرمندان جزیره امید است سال 95 سال پر باری برای فرهنگ و هنر جزیره کیش باشد.