آمار بازدید کنندگان ایرشوی کیش از مرز 20 هزار نفر در روز گذشت

بیش از 20 هزار نفر روزانه از نمایش هوایی در جزیره کیش دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایش هوایی کیش امسال بسیار متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار و با استقبال بی سابقه بازدید کنندگان مواجه شد.

حضور مطرح ترین گروه های نمایش هوایی از کشورهای مختلف باعث شد ایر شوی جزیره کیش روزانه میزبان جمعیتی بالغ بر20 هزار نفر باشد.

شمار زیاد بازدید کنندگان از نمایش هوایی باعث شده بود مسیرهای منتهی به محل برگزاری نمایش هوایی دچار ترافیک سنگینی شود و شهروندان وگردشگران برای دیدن این نمایش های مهیج توسط انواع هواپیماها زمان زیادی برای ورود به  محل برگزاری منتظر بمانند.

بسیاری از بازدید کنندگان بدلیل پر بودن ظرفیت پارکینگ های اطراف ناگزیر به پارک در خیابانهای اصلی شدند وتمامی محوطه اطراف محل نمایش هوایی مملو از خودرو و جمعیت علاقمندان بود.

نمایش زیبای زنبورهای بالتیک از لیتوانی و شوالیه های روسیه یکی از جذابترین بخش های نمایش هوایی امسال بود که برای اولین بار در کشور این هواپیماها در جزیره کیش به اجرای نمایش پرداختند و علاقمندان زیادی از سراسر کشور برای دیدن این نمایش ها به کیش سفر کرده اند.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی در دو بخش نمایشگاهی و نمایش هوایی از 26 آبان در کیش آغاز شد و امروز29 آبان پس از برگزاری نمایش هوایی با تقدیر از خلبانان و گرفتن بزرگترین عکس یادگاری با حضور شرکت کنندگان و بازدید کنندگان به پایان می رسد.