آمادگی چین برای سرمایه گذاری در قشم

قشم – ایرنا – سرمایه گذاران چینی در نشست با سرپرست منطقه آزاد قشم آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در قشم و واردات خودروهای الکترونیکی به این جزیره اعلام کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم این اقدام با هدف حفاظت از هوای سالم و پاک این جزیره انجام می شود.

براساس این گزارش سرمایه گذاران چینی در این نشست همچنین از آمادگی خود برای سرمایه گذاری در حوزه اسکله ها، بنادر و پایانه های قشم با هدف پهلوگیری کشتی ها برای تخلیه و بارگیری کالا در این جزیره سخن گفتند.

این سرمایه گذاران علاقه مندی خود را برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم براساس ظرفیت ها و موقعیت این منطقه و قرار داشتن قشم در کریدور شمال – جنوب مورد تاکید قرار دادند.

سرمایه گذاران چینی همچنین آمادگی خود را برای حضور در بخش های زیرساختی حوزه های مهم صنعتی، گردشگری و موضوعات اقتصادی اعلام کردند.

این گزارش حاکی است علی اکبر شعبانی فرد سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست با تشریح ویژگی های قشم در حوزه جذب سرمایه گذار از حضور فعالان اقتصادی کشور چین و علاقه مندی آنان برای فعالیت های سرمایه گذرای در این منطقه استقبال کرد.

قشم