آمادگي نوروزی پايگاه هاي هلال احمر در جزيره كيش

جمعيت هلال احمر جزيره كيش با برپايي 15 پايگاه و فعاليت 87 امدادگر و نجاتگر در جزایر کیش و هندورابی و بنادر چارك و آفتاب آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزي هستند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، جمعيت هلال احمر كيش از 26 اسفند 95 تا پایان تعطیلات نوروزی با برپايي 12پايگاه امداد با حضور3 پزشك، در سطح جزيره كيش آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزي است.

بنابر این گزارش، در پایگاه های فرودگاه، مصلی، اسکله تفریحی كه مجهز به آمبولانس است نجاتگران جمعیت هلال احمر به همراه پزشک جهت امداد و یاری به گردشگران حضور دارند. علاوه بر این پایگاه ها، امداد گران هلال احمر در مناطق کشتی یونانی، بندر، پلاژ آقایان و بانوان، شهر تاریخی حریره، مرجان، صدف و مرکز 112 حضور خواهند داشت.

همچنین، از 26 اسفند 95 تا 12 فروردین 96 یک تیم با حضور 5  نفر از نجاتگران واکنش سریع مجهز به خودروی نجات در پایگاه میدان امیر کبیر مستقر می شوند.

در روز طبیعت برابر با 13 فروردین نیز یک تیم با حضور 5 نجاتگر واکنش سریع، آمبولانس و خودروی نجات در روستای باغو استقرار خواهند داشت.

پايگاه امداد هلال احمر علاوه بر خدمات درماني، راهنمايي گردشگران نوروزي را نيز بر عهده دارند.

همچنين درايام تعطيلات نوروزي در بندر چارك پايگاه امداد هلال احمر مجهز به آمبولانس و با حضور پزشك خدمات خود را به گردشگران ارائه می دهد.

در بندر آفتاب نيز يك پايگاه امداد فعاليت خواهد داشت كه در مواقع اضطراري از خدمات پزشك و آمبولانس مستقر در بندر چارك استفاده خواهد شد.

باتوجه به بر قراري تورهاي جزيره هندورابي در ايام تعطيلات نوروزي، جمعيت هلال احمر كيش پايگاه امداد خود را با حضور پزشك و 3 نجاتگر در اين جزيره مستقر مي كند..

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا در خواست امداد در ایام نوروز، شماره ندای امداد 112 و شماره های 44440704 و 44446109 اعلام شده است.

لازم به ذكر است خدمات پايگاه هاي امداد هلال احمر، شامل ويزيت پزشك و تامين داروهای ضروری در حد مداواي سر پايي بيماران رايگان است.