آمادگي بيمارستان كيش براي نوروز 98

دومين جلسه كميته نوروزي بيمارستان كيش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دومين جلسه كميته نوروزي بيمارستان كيش جهت آمادگي كامل براي استقبال از مراجعه كنندگان نوروزي با حضور مديران و مسئولين بخش ها و واحدهاي بيمارستانی برگزار شد.

در اين نشست مصوبات جلسه اول مورد بررسي قرار گرفت و به منظور تسهيل ارائه خدمات درماني به مراجعه كنندگان نوروزي برنامه ريزي هاي لازم انجام شد.

امير اميركياني سرپرست بيمارستان كيش در این جلسه با تشریح اقداماتي كه طي دو ماه اخير با هدف ارائه خدمات به مراجعين در بيمارستان صورت گرفته است گفت: با توجه به اينكه حجم مراجعه كنندگان اعم از شهروندان و گردشگران در ایام نوروز و تعطیلات به بيش از دو برابر مي رسد گسترش فضاي داروخانه و محل انتظار در سالن اصلي به منظور سهولت در دريافت دارو، انتقال پذيرش كلينيك ها به سالن كلينيك شماره 3 و آماده سازي و انجام تعميرات لازم براي ايجاد مطب پزشك عمومي شماره 2 از مواردي است كه طي اين مدت در بيمارستان کیش براي استقبال از نوروز انجام شده است.

وي افزود: بر اساس مصوبات نخستين جلسه كميته نوروزي بيمارستان با توجه به نياز سنجي انجام شده و در نظر گرفتن آمار سال هاي گذشته ذخيره دارويي بيمارستان براي عيد نوروز تكميل شده است. علاوه بر اين امكانات تاسيساتي و مواد اوليه واحد هاي مختلف درماني كه طي جلسه قبل براي آن برنامه ريزي شده بود مورد بررسي قرار گرفت و كليه نقص ها تا كنون برطرف شده است.

اميركياني همچنين با توجه به اهميت ارائه خدمات درماني مناسب به گردشگران در عيد نوروز كه بايد با رضایت خاطر جزیره کیش را ترک کنند گفت: كلينيك هاي تخصصي و فوق تخصصي بيمارستان کیش در تمامی روزها به جز روزهای اول و سيزدهم فروردين در نوروز98 فعال هستند. در اين دو روز خدمات درماني عمومي و طب اورژانس به مراجعه كنندگان ارائه مي شود.

 وي تصریح کرد: دردومين نشست كميته نوروزي بيمارستان ضمن قطعي شدن برنامه بخش هاي مختلف در واحد هاي بيمارستان، مقرر شد با افزایش پرسنل در شيفت كاري، تعداد آمبولانس هاي فعال در فوريت هاي پزشكي نيز افزايش يابد.

همچنین در این نشست افزايش و تكميل ظرفيت هاي مخابراتي بيمارستان کیش بررسي شد.

گفتني است بیمارستان کیش با هدفگذاری توسعه گردشگری سلامت ضمن بهره گیری از حضور پزشکان و کادر درمانی متخصص دارای امکانات مجهز تخصصی و فوق تخصصی است.