آغاز فروش تورهای های سفر به جزیره هندورابی

عرضه تورهای سفر به جزیره آرامش در نوروز 96 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، درپی تاکیدات دکتر مونسان درخصوص آماده سازی هندورابی به عنوان مقصد جدید گردشگری درنوروز 96، این جزیره از 29 اسفند پذیرای گردشگران وعلاقمندان سفر به جزیره آرامش است.

تورهای های سفر به هندورابی در دو نوع سفر روزانه و یک روزه اقامتی به گردشگران عرضه می شود.

درتورهای های رفت وبرگشت روزانه گردشگران ساعت 9 صبح از جزیره کیش به سمت جزیره هندورابی حرکت می کنند و پس از صرف نهار ، گشت وگذار دراین جزیره واقامت درکمپ چادری ساعت 17 همان روز به جزیره کیش باز می گردند. این تور با قیمت  100 هزار تومان  برای هرنفر عرضه می شود.

در تور یک روزه اقامتی نیز گردشگرانی که تمایل دارند شب را درجزیره آرامش سپری کنند ساعت 15 جزیره کیش را به مقصد هندورابی ترک می کنند و پس از یک شب اقامت در هتل جزیره آرامش ساعت 11 روز بعد به جزیره کیش باز می گردند. این تور با قیمت 180 هزار تومان برای هرنفر شامل صرف شام، صبحانه وگشت جزیره نیز می شود.

علاقمندان برای خرید تور هندورابی می توانند به کانتر شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش درسالن ورودی ترمینال فرودگاه، ترمینال دریایی و دفتر شرکت سرمایه گذاری واقع در ساختمانهای پارس مراجعه کنند.

البته امکان سفر به هندورابی بدون تور نیز مهیا شده است که گردشگران می توانند با خرید بلیت های رفت وبرگشت براساس زمانبندی تورها به این جزیره سفر کنند اما دراین صورت هتل وکمپ چادری جزیره هندورابی درصورت داشتن جای خالی به گردشگران خدمات ارائه می کنند.

 امکانات دیگری شامل کلوپ های تفریحات دریایی و جیپ های سافاری نیز توسط بخش خصوصی دراین جزیره فراهم شده است.

گفتنی است درنوروز امسال یک فروند شناور 88 نفره هرروزه گردشگران را درمسیر کیش به هندورابی وبالعکس جابجا می کند که درصورت افزایش تقاضا تعداد این شناورها نیز افزایش می یابد.