آغاز طرح تعویض سیم کارت های قدیمی اپراتور تله کیش با سیم کارت های 4G

مشترکان اپراتور تله کیش با دریافت سیم کارت های جدید از خدمات 4G بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از معاونان سازمان و شورای شهر کیش نخستین سیم کارت نسل چهارم تلفن همراه اپراتور تله کیش راه اندازی و به یکی از مشترکان اهدا شد.

محسن بهداری مدیرعامل اپراتور تله کیش با اشاره به تاکید دکتر انصاری لاری در خصوص ارتقاء شبکه اپراتوری کیش گفت: در پی این دستور از بدو فعالیت در این شرکت، توسعه تجهیزات و افزایش خدمات سیم کارت های کیش را در دستور کار قرار دادیم و امروزشاهد ارتقاء سیم کارت های اپراتور تله کیش به 4G  هستیم.

وی افزود: مشترکان تلفن همراه کیش از یکم خرداد 97 تا 31 خرداد سالجاری فرصت دارند با مراجعه به پرتال telekish.ir به صورت غیر حضور نسبت به تعویض سیم کار خود اقدام کنند و یا به صورت حضوری به شرکت تله کیش واقع در خیابان سنایی، جنب میدان ماشه و دفاتر پیشخوان دولت جنب بازار ونوس و روبروی بازار پارس خلیج مراجعه و نسبت به تحویل سیم کارت قدیمی و دریافت سیم کارت 4G اقدام کنند.

بهداری در ادامه گفت: ارائه خدمات اینترنت4G  به مشترکان از یکم تیرماه سال جاری آغاز می شود و مشترکان می توانند از خدمات رومینگ در 110 کشور نیز بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه خدمات اینترنت سیم کارت های کیش با تعرفه ای کمتر از دیگر اپراتورها ارائه می شود تصریح کرد: علاوه بر هزینه، آنتن دهی مناسب نیز یکی از دغدغه های مشترکان است که با تغییر سیم کارت و ارتقاء سیستم ها این مشکلات نیز رفع می شود.

مدیرعامل اپراتور تله کیش، ارائه خدمات سازمانی را از دیگر مزیت های سیم کارت کیش برشمرد  و افزود: اپراتور تله کیش این توانمندی را دارد که خدمات ویژه ای مانند اختصاص شماره های یک تا سه رقمی به ارتباطات درون سازمانی ارائه دهد.

گفتنی است بنابر اعلام مدیرعامل شرکت تله کیش با هدف تامین رفاه شهروندان جزیره کیش، مشترکانی که سیم کارتشان قطع و یا دارای بدهی است می توانند با پرداخت 50 درصد بدهی خود و بخشودگی مابقی بدهی، نسبت به راه اندازی مجدد سیم کارتشان اقدام کنند.