آغاز دیدارهای جدول اصلی رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی کیش

دیدارهای جدول اصلی رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی کیش امروز در مجموعه پلاژ آقایان پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در سومین دوره رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی که تا پنجم اسفند در جزیره کیش ادامه دارد 8 تیم از ایران، 7 تیم از اتریش، کشورهای اکراین، آمریکا و آلمان هر کدام 5 تیم، سوئیس، ایتالیا هر کدام چهار تیم، هلند، چین، لهستان، لتونی و روسیه هر کدام با 3 تیم، کانادا، فرانسه، اندونزی، تایلند، نروژ و ترکیه هر کدام با 2 تیم و از کشورهای آرژانتین، استرالیا، بلاروس، کرواسی، قبرس، دانمارک، جمهوری چک، استونی، فنلاند، یونان، لتوانی، قطر، اسکاتلند، صربستان، اسلونی، سوئد، آفریقای جنوبی و ونزوئلا هر کدام با یک تیم حضور دارند.

دیدارهای جدول اصلی تور جهانی کیش از ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شد و در زمین شماره یک این رقابت ها تیم های ایران یک (رحمان رئوفی – بهمن سالمی اینچه برون) و ایتالیا دو (آندرآ ابیاتی – تیزیانو آندرآتا) به مصاف یکدیگر رفتند. ملی پوشان ایران در این مسابقه 2 بر یک مغلوب تیم ایتالیا شدند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در گروه A جدول اصلی این رقابت ها به مصاف بازنده دیدار لتونی سه (هرالدز رگزا – کریستاپس اسمیتز) و آلمان یک (نیلز الِرز – لورنز شومن) رفت.

همچنین بعد از این بازی، تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز در نخستین دیدار خود در جدول اصلی تور جهانی کیش مغلوب تیم اندونزی شد.

در زمین شماره یک این رقابت ها و در جدول اصلی تیم های اندونزی یک (اَد راچمان – محمد اشفیا) و ایران 2 (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) به مصاف یکدیگر رفتند.

ملی پوشان کشورمان در 2 ست متوالی و با امتیازهای 23 بر 21 و 21 بر 19 مغلوب اندونزی شدند تا عصر امروز به مصاف بازنده دیدار 2 تیم اتریش 2 (مارتین ارماکورا – موریتس پریستوز) و فنلاند (جایرکی نورمینن – سانتری سایرن) بروند.

در دیگر دیدار جدول اصلی تور جهانی آمریکا یک (استفورد اسلیک – کیسی پترسون) و روسیه 2 (کنستانتین سیمونوف – ایلیا لِشوکوف) به مصاف هم رفتند که روس ها 2 بر صفر به پیروزی رسیدند.

گفتنی است سال گذشته در این رقابتها که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد تیم روسیه قهرمان و قطر نایب قهرمان شد.