سرپرست معاونت عمراني سازمان منطقه آزاد كيش در بازديد از پروژه مسكن سبز خبر داد؛

آغاز تصميم گيري در خصوص واگذاري واحدهاي مسكوني

مصطفي خانزادي در بازديد از پروژه مسكن سبز از آغازتصميم گيري در خصوص واگذاري واحدهاي مسكوني اين مجموعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي  و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، سرپرست معاونت عمراني سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اينكه با اجراي اين پروژه اقدام خوبی برای بهبود معيشت پرسنل سازماني ساكن در کمپ ها انجام شده گفت: حدود 432 واحد مسکونی در متراژهای 57 متر، یک خوابه و 77 متر، دو خوابه طراحی شده و در حال حاضر 360 واحد به اتمام رسیده است.

خانزادي افزود: پس از بازديد امروز در خصوص واگذاري واحدها تصميم گيري مي شود تا هر چه زودتر ساكنان كمپ ها در اين پروژه كه از شرايط خوبي براي معيشت كاركنان سازمان برخوردار است اسكان يابند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه تامين مسکن یکی از وظایف مهم حاکمیتی است گفت: البته اين موضوع به اين معنا نيست كه ما مسکن بسازیم و در اختيار مردم قرار دهيم بلكه ترجیح ما همیشه در بخش های حاکمیتی این است که بخش خصوصی را فعالتر کنیم در عین حال تلاش مي كنيم هیچ یک از کارکنان نه تنها سازمان بلکه سایر دستگاه های دولتی بدون مسکن نباشند.

خانزادي افزود: در جزیره کیش، اتفاق های خوبی رخ داده در بخش خصوصی مسکن مازاد هم تولید شده در خصوص تامين مسكن اقشار متوسط و كم درآمد اين روند را ادامه می دهیم البته حساب شده و کنترل شده، عرضه و تقاضا را بررسی می کنیم و امیدوار هستیم که هیچ یک از کارکنان سازمان منطقه آزاد كيش در آینده بدون مسکن نباشند و البته در اين طرح همه ادارات و بخش هاي خصوصي نيز مي توانند با مشاركت براي پرسنل خود مسكن تامين كنند.

سرپرست معاونت عمراني سازمان منطقه آزاد كيش در خصوص انتقال سايت بازيافت از مجاورت مجموعه مسكن سبز به محل ديگري تصريح كرد: جزیره کیش یک برند است و همیشه باید به دنبال فرهنگ سازی باشیم، کیش این قابلیت را دارد که نه تنها در بخش بازیافت بلکه در تمام زمینه ها خصوصا در بحث تولید و فروش تکنولوژي سرآمد باشد مذاکره جدي با یک شرکت آلمانی انجام شده تلاش مي كنيم در اسرع وقت بحث بازیافت را به سر و سامان برسانیم و يا اينكه نسبت به پاكسازي اين محل از این آلایندگی ها و انتقال سايت به محلي ديگر اقدام كنيم.

وي در پايان با بيان اينكه زيرساخت هاي انرژي در مجموعه مسكن سبز مهيا شده گفت: اینجا مشکلی از این جهت نداریم.

به طور قطع ساکنین هیچ مشکلی نخواهند داشت، البته طبیعی است هر پروژه ای که نو ساز است ممکن است نواقصي داشته باشد كه در صورت مواجهه در اسرع وقت برطرف مي شود.