آغاز به کارمرکز پایش و مدیریت هوشمند کیش

با حضور دکتر غلامحسین مظفری مرکز پایش و مدیریت هوشمند کیش کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مرکز هوشمند پایش و مدیریت آنلاین با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاون برنامه و توسعه مدیریت شورای عالی مناطق آزاد کشور در عصر چهارشنبه 29 اسفند 97 فعالیت خود را در جزیره کیش آغاز کرد.

با راه اندازی این مرکز هوشمند، از این پس آمار و داده های بخش حمل و نقل و تردد های فرودگاهی و بندری شامل هواپیما و کشتی های مسافری و باری به جزیره کیش به صورت آنلاین ثبت و مدیریت می شود.

همچنین، پایش مداوم و مستقیم مراکز خدماتی و امدادی، بهداشتی، درمانی و اورژانس، نقاط حادثه خیز و وضعیت حمل و نقل عمومی درون شهری و مدیریت بر حوادث غیر مترقبه  از دیگر کارکردهای مرکز مدیریت هوشمند کیش است. 

نظارت و مدیریت آنلاین بر منابع توزیع و ذخیره سازی مواد غذایی، سوخت و کالاهای اساسی از دیگر قابلیت های این مرکز است.

در مراسم راه اندازی این مرکز هوشمند و الکترونیکی که در ساختمان شرکت آب، عمران و خدمات منطقه آزاد کیش مستقر است، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد، علیرضا جعفری هرندی معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

 امکان ایجاد انواع داشبوردهای مدیریتی و انتساب آن‌ها به کاربران مختلف، مدیریت چندین شاخص یا معیار در یک داشبورد با فرض‌های یـکسان و یا غیر یـکسان، پیگیری و حرکت در عمق داده‌ها، به روز رسانی اتوماتیک، استفاده از انواع گزارش‌ها و نمودارهای آماری از قابلیت های مراکز پایش و مدیریت هوشمند است.