آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان از 5 خرداد درکیش

با حضور111 شرکت داخلی و18 نمایندگی خارجی یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش سه شنبه 5 خرداد افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش ازسه شنبه ۵ خرداد با حضور111 شرکت داخلی و18 نمایندگی از کشورهای خارجی درفضایی به وسعت 5 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش آغاز می شود.

شرکت کنندگان دراین نمایشگاه جدیدترین دستاوردها ، تولیدات و فنآوری های علمی و صنعتی خود را در زمینه مصالح ساختمان پایه ، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تأسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم کار و ایمنی،در و پنجره ، شیشه و ماشین آلات وابسته، معماری، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای سقف و دیوار، کفپوش،لوله و اتصالات،کاشی و سرامیک،برق وتجهیزات الکترونیک،صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایقهای صوتی و حرارتی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

جزیره کیش با توجه به اینکه از نظر جغرافیایی درآخرین نقطه مرزی جنوب کشور قرارگرفته به عنوان ویترین کشوردرمقابل کشورهای حاشیه خلیج فارس محل مناسبی برای برگزاری همایش ها و نمایشگاههای بین المللی است.

همچنین به عنوان یکی از فعال ترین مناطق ایران درزمینه ساخت وساز و براساس قوانین مناطق آزاد وعدم نیاز به دریافت روادید برای گردشگران خارجی که باعث سهولت تردد آنان می شود برگزاری نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان٫ فرصت مغتنمی برای تبادل دستاوردها ٫ جذب سرمایه گذاران خارجی٫ آشنایی با برترین تولیدات وتکنولوژیهای صنعت ساختمان٫ ارتباط تعامل بیشتر بین تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساخت و ساز و عرضه آخرین توانمندیهای کشور درزمینه صنعت عمران و ساختمان است.

نمایشگاه عمران و ساختمان کیش با حضور شرکت های بزرگ سرمایه گذاری مسکن، انبوه سازان، تولید کنندگان، صنعتگران و شرکت های وابسته در حوزه ساختمانی از ایران و چند کشور جهان برگزار می شود.

این شرکت‌ها نماینده محصولات کشورهای بلژیک٫ فنلاند٫ آلمان٫ انگلیس٫ ترکیه٫ ایتالیا٫ برزیل٫ سوییس٫ امریکا٫ مالزی٫ تایوان٫ کره جنوبی٫ سوئد٫ چین٫ ژاپن٫ لهستان٫ نروژ٫ فرانسه و کانادا هستند..
رونمایی از اپلیکیشن تلفن همراه با قابلیت ارائه اخبار نمایشگاه به شرکت کنندگان وبازدیدکنندگان٫ از بخش‌های جنبی این نمایشگاه است.