«میکائیل» سیروس مقدم در راه قشم

خبرگزاری تسنیم: حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی به سریال پلیسی «میکائیل» اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سریال «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری که چهار هفته پیش در منزلی حوالی میدان سپاه کلید خورده بود، با پایان تصویربرداری در لوکیشن‌های پارک ارم، بیمارستان ناجا ، خانه ایی در ملاصدرا و ... به ایستگاه راه آهن رسید و گروه پس از ضبط این سکانس ها اواسط این هفته راهی قشم خواهند شد که اغلب بخش‌های باقیمانده قصه در این جزیره می گذرد.

کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی و (با حضور) علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی در این سریال بازی دارند و اخیرا حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی هم به جمع بازیگران اضافه شدند.

این سریال مضمونی پلیسی دارد و فیلمنامه آن توسط سعید نعمت الله در حال نگارش است.

در خلاصه داستان آن آمده است: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت های مردم، دل به دریا می زند و... . این سریال با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبکه اول سیما در گروه مجموعه های تلویزیونی این شبکه تولید می‌شود.

علی دهکردی تازه ترین بازیگری است که به گروه پیوسته و تست گریم او نیز انجام شده است؛ این بازیگر نقش رییس کلانتری را دارد و به زودی جلوی دوربین مقدم خواهد رفت.

مقدم قرار است با فراغت از ساخت این سریال، بلافاصله مقدمات تولید مجموعه تلویزیونی نوروزی «علی البدل» را برای پخش در ایام نوروز از شبکه یک فراهم کند.

انتهای پیام/

قشم