پیام تبریك مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش به مناسبت حلول مبارك ماه شعبان

حلول شعبان المعظم، بهار بهره مندي مومنان و مشتاقان از فيوضات حضور در ضيافت الله و زدودن غبار دلها در زلال درياي رحمت واسعه الهي را به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم

بسم الله النور

حلول شعبان المعظم، بهار بهره مندي مومنان و مشتاقان  از فيوضات حضور در ضيافت الله و زدودن غبار دلها در زلال درياي رحمت واسعه الهي را به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

اعياد خجسته اين ماه  پربركت، هريك به تنهايي فصل نويني براي درك عميق تر فلسفه امامت و فرصت گرانقدري براي تجديد ميثاق عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام با مكتب آزادي و آزادگي است و سوم شعبان ، سالروز ولادت باسعادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، عيد آزادگي و ايثار و فرخنده ترين روز براي نكوداشت مقام پاسداران دين  است.

مرور تاريخ افتخارآميز حماسه هشت سال دفاع مقدس، برترين گواه تاثير پذيري پاسداران ايران اسلامي از فرهنگ ناب عاشورا است. چرا كه در سايه الگو گرفتن از رهبر آزادگان جهان و با نثار جان خويش آنچنان از ارزش هاي معنوي و استقلال و آزادي اين مرز و بوم دفاع کردند كه حكايت رشادت و جانبازي هايشان لرزه بر تن دشمنان اسلام و انقلاب انداخته است . پاسداراني كه امنيت و آرامش امروز كشور مرهون خدمات صادقانه و خالصانه آنان است.

با گرامیداشت فرخنده میلاد سرحلقه عاشقان و دلدادگان، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، سعادت و سلامتي همه پاسداران جان بر كف و سرافراز ايران اسلامي را در سایه توجهات ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

علی اصغر مونسان

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش