پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش به مناسبت گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای

بيستم فروردين ماه "روز ملي فناوري هسته اي" يادآورعزم ملي دراثبات توانمندي هاي علمي كشورو اوج اقتدار و عظمت ملت بزرگ ايران براي حركت در مسير رشد علمي و تكنولوژي است.

امسال در حالي اين روزملي را جشن مي گيريم كه  بواسطه   تدبير  و تلاش هاي مستمر و دلسوزانه رئيس جمهور محترم و مسئولان نظام براي احقاق حقوق  هسته اي  كشور و شناسايي حق مسلم ايران در دستيابي به فناوري صلح آميز هسته اي، درجامعه جهاني، كام ملت قهرمان ايران  شيرين شده است.

 نتايج مثبت مذاكرات  ايران و گروه 1+5 كه به مدد تخصص و تبحر گروه مذاكره كننده ايراني  و در سايه  رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري(مدظله العالي)  حاصل گرديد حقانيت و صداقت جمهوري اسلامي ايران را درپيشبرد اهداف علمي و توسعه ايران  اسلامي اثبات كرد.

بي ترديد اين دستاورد غرورافرين  ملي كه با ايثار و از خودگذشتگي شهيدان هسته اي و  ايستادگي و پافشاري دولت و همدلي مردم با مسئولان حاصل شد، بر خودباوري و اتكا به داشته ها و سرمايه هاي ملي تاكيدمجدد داشته است.

پس با سپاس از خداوند منان ، فرارسيدن بيستم فروردين "روز ملي فناوري هسته اي" را به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبريك عرض نموده و ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هسته اي  تلاش ها و زحمات ارزشمند تمامي دانشمندان ،استادان ، مهندسان ، متخصصان ، جوانان برومند ايران اسلامي و مدیرانی که موجب این موفقیت در کشور شده اند را ارج مي نهيم