ماه پایانی سال و میزبانی ۳ رویداد قرآنی درکیش

هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه آزاد کیش از 18 اسفند آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه آزاد کیش به عنوان سومین رویداد قرآنی که دراسفندامسال درجزیره کیش برگزارشده است از ۱۸ اسفند با حضور فعالان قرآنی کیش در این جزیره آغازمی شود.

این دوره از مسابقات در رشته های تلاوت تحقیق و ترتیل، حفظ ،مترجمی قرآن و اذان در دو رده سنی زیر ۱۸ و بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد و تا 21 اسفند ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش با هدف رعایت مسایل بهداشتی و حفظ ایمنی هموطنان درشرایط ناشی ازکرونا این دوره از مسابقات به صورت مجازی ( آنلاین و آف لاین برگزار خواهد شد.

مرحله ی نهایی مسابقات قرآن کریم نوجوانان کشور با عنوان ترنم وحی نیزدومین رویداد قرآنی بود که با مساعدت نهاد امامت جمعه کیش و همکاری مرکز فعالیت های قرآنی کیش ۱۴ اسفند در مسجد خاتم الانبیاء جزیره کیش و اختتامیه نیز ۱۵ اسفند در مراسم نماز جمعه جزیره کیش برگزارشد.

مرحله نهایی مسابقات ملی قرآنی باعنوان شوق تلاوت یکی دیگر از رویدادهای قرآنی بود که به همت موسسه قرآنی شباب الرضا و با همکاری مرکز قرآنی آستان قدس رضوی و مرکز فعالیت های قرآنی کیش 10 تا 12 اسفند در جزیره کیش برگزارشد.

دراین مسابقات۲۰ نفر از قاریان نوجوان برتر کشور در مرکز همایش های بین المللی کیش بایکدیگر رقابت کردند . اساتید بین المللی قرآن کریم نیز داوری این مسابقات را بر عهده داشتند .