دیدارمدیرعامل سازمان منطقه آزاد با امام جمعه جزیره کیش

دکتر مونسان درنشستی با حجت الاسلام والمسلمین دکترعلیدادی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دوشنبه 17 فروردین با امام جمعه کیش دیدار کرد.

دراین دیدار دکتر علیدادی با اشاره به تحولات جدی انجام شده دریکسال ونیم اخیرگفت : با حضور فعال مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش اقدامات بنیادین درجزیره انجام شده که امید است امسال که سال همدلی وهمزبانی دولت ومردم نام گرفته است همراه با سراسر کشوردرگذر از این مرحله سخت تاریخی شاهد موفقیت دولت وملت ایران باشیم .

وی افزود: یکی از محورهای مهم درمدیریت جزیره کیش حفظ سرمایه های این جزیره وتوجه به ارزش افزوده آنهاست که درگذشته کمتر به آن توجه می شد ویا ارزان از دست می رفت اما با حضور تیم مدیریتی دکتر مونسان این مشکل جدی رفع شده است واین موضوع جای تقدیر وتشکر دارد.

نماینده ولی فقیه درجزیره کیش توسعه کیش را محور دوم درمدیریت این جزیره دانست وافزود: خوشبختانه فعالیت های صورت گرفته درتحقق این اصل را دربخش های اقتصادی٫ فرهنگی ٫ اجتماعی٫ عمرانی٫ گردشگری وحوزه های مختلف می توان براحتی مشاهده کرد و این امر علاوه برشهروندان ومسئولان محلی جزیره کیش٫ توسط مسئولان کشوری نیز تایید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ایجاد این امکانات را علاوه برجذاب بودن برای  70 میلیون ایرانی برای گردشگران خارجی نیز جالب توجه دانست.

وی انجام فعالیت های زیرساختی واقدامات اساسی درزمینه های مختلف را درکیش قابل تحسین برشمرد واز تیم مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش تشکر کرد.

امام جمعه کیش درادامه گفت: استفاده از ظرفیت های موجود درکیش به عنوان سومین محور مدیریت صحیح است که بهره مندی از توانمندیهای هنرمندان یکی از جلوه های تحقق این موضوع درمدیریت سازمان منطقه آزاد کیش بوده است.

وی افزود: دربخش هایی نیز که ظرفیت های جزیره کیش ضعیف است می توان با برخورداری ازپتانسیل های موجود درکشور این نقاط ضعف را تقویت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی از رضایتمندی مردم به عنوان محور چهارم مدیریت یاد کرد وتاکید کرد: برخورد خوب وجلب رضایت شهروندان وگردشگران از اصولی است که همواره باید درتمام فعالیت ها مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی درپایان برنامه پیش روی سازمان منطقه آزاد کیش را منشاء تحول درجزیره دانست وافزود: درسال 93دربرخی از حوزه ها به همت تیم مدیریتی سازمان منطقه آزاد٫ جزیره کیش شاهد تحول جدی بوده است وامیدوارم درسال 94 نیز با استمرار تلاش ومجاهدت مسئولان ومردم علاوه بربهره وری از نتایج اقدامات زیرساختی سال گذشته ٫ رونق روزافزون را درکیش شاهد باشیم.