برگزاری جشنواره فیلم فجر در کیش با رعایت ضوابط بهداشتی کاری سخت و درخور تقدیر

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر استفاده مطلوب و هوشمندانه از ظرفیت هایی کیش برای ایفای مسئولیت های ملی و فراملی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، دکتر غلامحسین مظفری در بازدید از روند برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کیش با تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره، همزمانی این رویداد را با سرزمین اصلی یک اتفاق بزرگ برشمرد و گفت:تجربه موفق اکران هم زمان فیلم های جشنواره فجر با تهران و سراسر کشور،امسال نیز در کیش تکرار شد.

غلامحسین مظفری با اشاره به سختی برگزاری رویدادهای مختلف در شرایط کنونی که کشور درگیر بیماری منحوس کرونا شده است از تلاش های دست اندرکاران برگزاری جشنواره فیلم فجر در کیش برای رعایت ضوابط بهداشتی و نظارت دقیق بر ایمن سازی سالن نمایش فیلم ها تقدیر کرد و افزود: برگزاری جشنواره به رغم شیوع کرونا کار سختی است اگر چه در کیش به نسبت کشور شرایط بهتری حاکم است.

وی با اشاره به اینکه همزمانی برگزاری جشنواره در کیش و سرزمین اصلی یک اتفاق بزرگ است بر تاثیر فرهنگی وجود دبیرخانه دائمی رویدادهای فرهنگی در کیش تاکید کرد و افزود: به هر میزان این همزمانی نزدیک تر شود بهتر است و امیدواریم که دبیرخانه بسیاری از رویدادهای بزرگ را در کیش داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه توقع ما و اصحاب فرهنگ و هنر از کیش بیش از ایفای نقش منطقه ای و محلی است تاکید کرد: برای ظرفیت هایی که در کیش داریم باید مسئولیت های ملی و فراملی تعریف کنیم.

وی با اشاره به استقبال از جشنواره فیلم کوتاه موج و آثار رسیده به دبیرخانه گفت: بیش از 4هزار اثر داخلی و خارجی به این جشنواره رسیده است که می تواند به تعبیری شگفت انگیز باشد و این اتفاق نشان از ظرفیت های بالای منطقه و برند کیش دارد که می تواند این جذابیت ها را فراهم کند.

دکتر مظفری افزود: سالن های کیش در بخش خصوصی و دولتی برای برگزاری رویدادهای بزرگ ملی و بین المللی یک ظرفیت مناسب به شمار می آید که باید از آن به خوبی بهره برداری شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری جشنواره فیلم فجر ودیگر رویدادهای فرهنگی و هنری تاکید کرد و افزود: مهمترین مسئله قبل از هر اتقافی توجه به سلامت افراد است.

وی با ابراز رضایت از همراهی همه ساکنان کیش و گردشگران در رعایت اصول بهداشتی خاطر نشان کرد: تعامل همه دستگاه ها با همکاری شورای سلامت و ستاد کرونا، همچنین فعالان اقتصادی موجب ایجاد بستر مناسبی برای رونق فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در کنار کنترل بیماری در حد مناسب شد که اتفاق بسیار خوبی است.