پایان جام حذفی خلیج فارس با قهرمانی آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان

رقابت های تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد بانوان کشور با برگزاری مراسم اختتامیه در کیش به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان کشور با حضور در مراسم اختتاميه رقابت هاي تنيس جام حذفي باشگاه ها و دسته جات آزاد بانوان كه امروز شنبه ٤ بهمن در مجموعه ورزشي المپيك كيش برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندر کاران برپایی اين رقابت ها گفت: از بازی امروز بانوان که براي برگزاري مسابقاتي زيبا و ديدني تلاش كردند لذت بردم و به عنوان یک زن،به این بانوان افتخار می کنم.

معاون توسعه مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان کشور افزود: در ايران عزيزT ورزشکاران زن توانمندی داریم که بايد كوشيد زیرساخت های خوبی برای حضور این بانوان در همه عرصه ها فراهم شود.

وي ابراز اميدواري كرد با ایجاد بستر مطلوب ورزشی، دختران و پسران كشور بتوانند به بهترین شکل از فرصت های ورزش و سلامت برای شادابی جامعه بهره ببرند.

ژاله فرامرزیان با بيان اينكه امروز برای عزیزانمان در حوزه ورزش آرزوی ارتقا رتبه در بین جوانان کشور های دیگر را دارم، اظهار داشت : سخت تلاش مي كنيم تا با تامین منابع در عرصه ورزش ، امكان استفاده از این فرصت ها و ظرفیت ها در راه سلامتی فردي و جامعه براي مردم خوب و جوانان كشور فراهم شود.

بر اساس این گزارش این دوره از رقابت ها در زمین تنیس مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و در پایان نماینده هرمزگان با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.

در مسابقات این دوره، بیش از ٢٠٠ شرکت کننده از استان های آذربایجان شرقی، البرز ، اصفهان ، تهران‌، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کرمان ، مازندران ، هرمزگان ، همدان، یزد و جزیره کیش حضور داشتند.

مهتا خانلو از تیم آکادمی تنیس هرمزگان در نخستین دیدار انفرادی موفق شد با کسب نتیجه ۲ بر صفر مقابل رومینا زینالی از تیم خانه دان (الف) به برتری برسد و در دومین دیدار نیز درسا چراغی از تیم آکادمی تنیس احمدوند با تکرار همین نتیجه مقابل ماندگار به پیروزی دست یافت تا این مسابقه در نهایت به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد.

به این ترتیب تیم آکادمی تنیس هرمزگان در جایگاه نخست ایستاد، خانه دان (الف) دوم شد و تیم های k2 (الف) و پایا چوب تبریز جایگاه سوم مشترک را تصاحب کردند.

گفتنی است داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون ، مهرافزا منوچهری نائب رئیس فدراسیون در امور بانوان ، عزیز الله فرضی پور سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ، عبدالنبی شرفی رئیس هیات تنیس کیش ، محمد جاسم پور ، ، رحمان سادات نجفی رئیس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ،احمد کتاب فروش رییس انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش و ابوالحسنی دبیر سندیکای صنایع جزیره كيش در مراسم اختتاميه اين رقابت ها حضور داشتند.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مونا گل نبی بود و مهدیه کریمی فرد نیز به عنوان مدیر حضور داشت .