رونمایی از سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی در پیاده راه مشاهیر کیش

به رسم ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان والامقام از سردیس سپهد حاج قاسم سلیمانی در گذر هنرمندان و مشاهیر کیش رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شامگاه سه شنبه 8 مهر آئین رو نمایی از سردیس شهید سپهد سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولین نظامی و انتظامی، اعضای شورای شهر، فعالان بخش خصوصی، شرکت های تابعه و ساکنین جزیره کیش، با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، از تلاش شرکت عمران ،آب و خدمات منطقه آزاد کیش بابت طراحی و نصب اثر ماندگار از شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گذر هنرمندان و مشاهیر جزیره کیش تقدیر و قدردانی کرد.

وی با بیان این که باید همه ما رهروان صادق شهدای انقلاب اسلامی باشیم خاطر نشان کرد: آرامش و امنیتی که در کشور حاکم است مدیون خون پاک شهدایی هستیم که از جان خود گذاشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: با بهره گیری از این فرصت ها از هیچ کمک و خدمتی برای مردم دریغ نخواهیم کرد و قدردان زحمات و تلاش تمام ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و باید در ادامه راه آنان گام های موثری را برای ارتقای کشور عزیزمان ایران برداریم.

ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در این مراسم؛ ساخت و نصب سردیس شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی را برگ زرینی در کارنامه افتخارات این منطقه عنوان کرد و گفت: به واسطه عشق و ارادت همه ساکنین و مسئولین جزیره کیش، به سردار بزرگ کشور شهید سلیمانی و همچنین با دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این اثر ماندگار توسط هنرمند خوب کشور و جزیره کیش که در طول 60روز به اتمام رسید در گذر هنرمندان و مشاهیر کیش نصب و از آن رونمایی شد.

وی در ادامه اظهار داشت: با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ظرف دو ماه آینده نور پردازی، محوطه سازی و توسعه عرض گذر هنرمندان و مشاهیر جزیره کیش به مساحت هزار متر مربع، به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس این اثر ماندگار از شهید بزرگوار و سر افراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یکی از کارهای انقلابی در این منطقه دانست و افزود: باید زندگی آن شهید بزرگوار سر مشق زندگی همه ما از جمله قشر جوان باشد و جوانان با شناخت کافی از افکار، آداب و اعتقادات شهیدان می توانند رهروان خوبی برای شهدا باشند.

وی با بیان این که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارای مکتب خاص انقلابی و نمونه بارز شهیدان انقلاب اسلامی است گفت: مقاومت، صبر، ایستادگی و پایداری در مقابله دشمنان و ایستادگی پای آرمان های نظام و انقلاب از مکتب شهید سلیمانی بود که 40 سال به صورت مداوم در جنگ و مبارزه با دشمنان اسلام بود که از آن به عنوان جهاد متواصل یاد می شود.

وی خاطر نشان کرد: جهادی که برای مقابله با دشمنان ایران اسلامی لحظه ای متوقف نشد و این جان فشانی، رشادت و پایمردی و جهاد متواصل باعث شد نام حاج قاسم سلیمانی در تمام نقاط ایران از جمله در سراسر جهان شخصیت بزرگ، انقلابی و آزاده آن بر سرزبان ها باشد.

در پایان این مراسم با حضور سرهنگ شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش میثاق نامه ای به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس قرائت شد.