آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس با نمایشگاه عکس در کیش

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان محلی و عکاسان مطرح کشور از ۳۱ شهریور در مرکز همایش های بین المللی کیش افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نخستین شب از این هفته، نمایشگاه عکس ۴عکاس مطرح جنگ و نمایشگاه عکس نوشت زنان قهرمان دفاع مقدس با عنوان اسوه های صبر و مقاومت در مرکز همایش های بین المللی کیش افتتاح می شود.

بنابراین گزارش، در این نمایشگاه که همه روزه از ۳۱شهریور تا ۶مهر از ساعت 19.30 تا 22 پذیرای علاقمندان است تعداد 90 عکس و عکس نوشت که جلوه هایی از ایثار و رشادت رزمندگان و تلاش های زنان مبارز و انقلابی در جبهه ها و مراکز پشتیبانی مستقر در شهرهای مختلف کشور را به نمایش در می آید.

این نمایشگاه با حضور شهدخت پور ابراهیم مدیر پروژه ملی نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس و جمعی از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان نهادها، سازمان ها و ارگان های مستقر در جزیره کیش،هنرمندان و ساکنان جریزه مرجانی گشایش می یابد.

برگزاری آیین شب عکاسان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی است که در این شب برگزار می شود و در این مراسم استاد محمد حسین حیدری،استاد سید عباس میرهاشمی و استاد محسن راستانی که از رزمندگان، راویان و عکاسان دفاع مقدس هستند به بیان تجربیات و خاطرات خود می پردازند.

همچنین نمایش خیابانی «سینما شیرین» نیز در حاشیه این مراسم اجرا خواهد شد.

گفتنی است، ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار« سپیدصلح، آبی آرامش» از 31 شهریور تا 6 مهرماه به مدت یک هفته در جزیره کیش برگزار می شود.