به نام خدا


آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روزهای غرور آفرین حراست از مرزهای میهن اسلامی را به ساکنان و گردشگران عزیز جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.

همزمانی آغازسال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای آموزشی و تعلیم و تربیت را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و آینده سازان کشور را به پاسداری از حرمت خون شهیدان در سنگر علم و دانش پایبند تر میکند.

بی تردید هفته دفاع مقدس، یاد آور برجسته ترین افتخارات و جان فشانی های دلاورانه ایرانیان سرافراز در صیانت از مرزهای آبی و خاکی میهن اسلامی است، حماسه مقاومت ملتی که رزمندگانش با مجاهدت کم نظیر در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی قله های بلند ایثار و شرف را درنوردیده و مفتخر به انجام وظیفه شرعی و حفاظت از کشور و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

این کارنامه درخشان استقامت و پایمردی و باورهای دینی مردمان عزتمند ایران همواره عرصه را بر دشمن این مرز و بوم تنگ و مسیر موفقیت ایران عزیز را هموار کرده است.

با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این مناسبت بزرگ ملی را به تمامی هموطنان گرانقدر به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای همگان توفیق گام گذاشتن در راه شهداء، پیروی از آرمان های آنان و سربلندی ایران عزیز را خواستارم.

غلامحسین مظفری

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل