در راستای انعقاد قرارداد همکاری میان مرکز نوآوری کیَش و دانشگاه علم صنعت مطرح شد:

استقرار دانشگاه علم و صنعت در مرکز نوآوری کیش

دبیر و مدیر مرکز نوآوری کیش گفت: با انعقاد قرارداد میان مرکز نوآوری کیَش و دانشگاه علم صنعت با محوریت محصولات فناوری در حوزه دریا، ساحل، تفریحات دریایی و گردشگری دریایی؛ این دانشگاه در مرکز نوآوری کیش مستقر می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آئین انعقاد قرارداد همکاری میان مرکز نوآوری کیَش و دانشگاه علم صنعت با حضور مسعود توفیقی دبیر و مدیر مرکز نوآوری کیش و جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت با محوریت: استقرار شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه این دانشگاه، دوشنبه 16 تیر در مرکز نوآوری کیش برگزار شد.

در این نشست مسعود توفیقی دبیر و مدیر مرکز نوآوری و مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش بر لزوم اهمیت نقش این مجموعه با محوریت محصولات فناوری در حوزه دریا، ساحل، تفریحات دریایی و گردشگری دریایی اشاره داشت و گفت: در راستای بهره گیری از ظرفیت های این منطقه، مرکز نوآوری کیش می تواند به عنوان حلقه اتصال بخش خصوصی، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه های یاد شده ایفای نقش کند.

همچنین در ادامه این نشست جبارعلی ذاکری ایفای رسالت اجتماعی دانشگاه علم و صنعت را تغییر زیست بوم دانشگاه در حوزه فناوری و شکل دهی مراکز نوآوری بر شمرد و اظهار داشت: اهتمام بر معیارهای دانشگاه نسل سوم و اشتغالزایی دانشجویان موجب ارتقای تعاملات میان دانشگاه علم و صنعت و سازمان منطقه آزاد کیش خواهد شد.

گفتنی است با انعقاد این قرارداد، فضای اختصاص یافته به دانشگاه علم و صنعت و شتاب دهنده حرکت و شتاب کیش وابسته به این دانشگاه، توسط دکتر جبارعلی ذاکری افتتاح شد.

شایان ذکر است در این نشست داریوش سلیمی دستیار مدیرعامل در حوزه علم و فناری، عباس طائب رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری علم و صنعت، مرتضی باقری سرپرست پردیس کیش، دانشگاه علم و صنعت حضور داشتند.