با هدف پيشگيري از شیوع بیماری‌های واگیردار صورت گرفت؛

تغيير در ساختار داخلی بخش‌هاي درماني بيمارستان کیش

در راستاي اجرای مصوبات شوراي سلامت جزيره كيش، با هدف پيشگيري از شیوع بیماری‌های واگیردار، تغییراتی در ساختار داخلی بیمارستان کیش اعمال شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی تشکیل شوراي سلامت جزیره با حضور مسئولان سازمان، بیمارستان و دیگر ادارات و نهادهای مربوطه، به‌منظور حفظ سلامتي مسافران، کیشوندان و گردشگران، یک لايه ترياژ در قسمت ورودي شماره يك بيمارستان، جهت تفكيك بيماران استقرار یافت.

همچنین کادر بیمارستان، برای دسترسي به كلينيك‌هاي تخصصي، آزمايشگاه و فيزيوتراپي، راهرویی با اعمال تغییرات در نظر گرفته که به‌وسیله تابلوهاي راهنما مشخص شده است.

مراجعان می‌توانند برای دريافت راهنمايي، انتقادات و پيشنهادات به سوپروايزر، پيگيري امور بيماران (رسيدگي به شكايات) يا واحد روابط‌عمومي مراجعه کنند یا با شماره‌های 408-07644459400 سوپروايز (داخلي  719) رسيدگي به شكايات (داخلي 490) تماس بگیرند.

گفتنی است انسجام مردم برای پیشگیری و همكاري لازم با پرسنل كادر درمان بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کیش همچنین خودداری از تردد بي‌مورد در محوطه داخلی بيمارستان کمک شایانی به جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی می‌کند.