اعلام برنامه ها و همایش های ورزشی مختلف ویژه هفته دفاع مقدس در کیش

در گرامیداشت هفته مقدس و با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح برای شهروندان، مسابقات مختلف در 12 رشته ورزشی در کیش برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، از سوی موسسه ورزش و تفریحات سالم و با همکاری هیأت های ورزشی، یکدوره مسابقات در رشته های پاراسل، شنا، نجات غریق، تیراندازی، طناب کشی، دارت، تنیس روی میز، شطرنج، والیبال چهار نفره و همایش های آب درمانی، پیاده روی خانوادگی و دو نیروهای مسلح از شنبه 30شهریور تا شنبه 6 مهر به شرح زیر برگزار خواهد شد:

مسابقه پاراسل آقایان شنبه30شهریور از ساعت 16 تا 19در محل اسکله تفریحی و یکشنبه 31 شهریور مسابقه شنا بانوان از ساعت 17:30 تا 20 در استخر کرانه برگزار می شود.

همچنین یکم مهر مسابقه دو نیروهای مسلح آقایان از ساعت 8:30 از میدان امیرکبیرآغاز می شود و در مسابقات تنیس روی میز  نیز آقایان از ساعت 18در سالن تنیس روی میز به مصاف هم می روند.

مسابقات والیبال چهار نفره آقایان در همان روز  از ساعت 21 و رقابت های والیبال چهار نفره بانوان نیز از ساعت 10:30 در سالن خلیج فارس برپا می شود.

مسابقه تیراندازی باتفنگ آقایان سه شنبه دوم مهر از ساعت 17،در سالن چندمنظوره المپیک، شطرنج آقایان از ساعت 17 همان روز در سالن شطرنج مجموعه ورزشی المپیک و مسابقه نجات غریق بانوان از ساعت 17:30 تا 20 در استخر کرانه برگزار خواهد شد.

چهارشنبه سوم مهر نیز بانوان از ساعت 17در مسابقه تیراندازی با تفنگ در سالن چند منظوره المپیک شرکت می کنند و مسابقه شطرنج بانوان نیز از ساعت 17،در سالن شطرنج مجموعه ورزشی المپیک آغاز می شود.

همچنین پنج شنبه چهارم مهر مسابقه طناب کشی آقایان، از ساعت 20 تا 22 درسالن چندمنظوره المپیک و همایش آب درمانی بانوان نیز  از ساعت 17:30 تا 20 در استخر کرانه بر پا خواهد شد.

جمعه پنجم مهر نیز همایش پیاده روی خانواده از ساعت 17 در میدان سعدی پذیرای شرکت کنندگان می باشد.

شنبه ششم مهر بانوان در مسابقه طناب کشی از ساعت 20 تا 22 در سالن چند منظوره المپیک با هم رقابت می کنند.

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در این مسابقات و همایش ها ( به غیر از رشته والیبال ) می توانند 30 دقیقه قبل از شروع، در محل برگزاری جهت ثبت نام حضور داشته باشند.