اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.

بار دیگر محرم از راه می رسدتا عاشقان حق و حقيقت درسوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وشهیدان کربلا عزاداری کنند و درحسرت لبیک به نوای هل من ناصرینصرنی سومین پیشوای شیعیان جهان اشک حسرت بریزند.

ماه محرم فرصت همنوایی با كاروان كربلا و احیاء شور و شعورعاشورايي است تا درطنین صدای پرسوز عزاداران سید الشهدا(ع)، لختی درنگ کنیم برای تفکر در ماهیت قیامی که بقای دین و انسانیت را تضمین کرد و به مکتبی برای آموختن الفبای، ایثار،آزادگی، خلوص و خدا محوری مبدل شد.

مراسم عزاداري محرم امسال در جزیره کیش این جنوبي ترين بخش از ايران اسلامي نیز با حضورهيئت های مذهبي و اقوام مختلف ايراني به نمونه اي كامل ازآداب و رسوم ايرانيان درعرض ارادت به خاندان آل محمد علیهم السلام تبديل شده و با شكوه خاصي برگزارمی شود.

با امیدبه اینکه به تأسي از رهروان راستين نهضت حسيني، از تعزيت اين ايام براي بیداری و بصیرت در راه احياي دين خدا بهره جوييم، عزت و سربلندي اسلام و مسلمين را از ايزد منان خواستارم.

                                                                                                        

                                                                                                               غلامحسین مظفری

                                                                                                      مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش