دکتر مظفری در مراسم اختتامیه جشنواره تابستانی کیش عنوان کرد:

جزیره کیش تا سه سال آینده شاهد اتفاقات و تحولات بزرگی خواهد بود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش از روند رو به پیشرفت جزیره در حوزه سرمایه گذاری و فعال شدن طرح های نیمه تمام ابراز خرسندی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مظفری در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران، حامیان و برگزار کنندگان این جشنواره گفت: امسال پس از گذشت 22سال از برگزاری نخستین جشنواره تابستانی، انتظار ما این است که روند اجرای این برنامه ها هر سال بهتر از سال گذشته باشد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری هر چه بهتر بیست و سومین جشنواره تابستانی کیش افزود: هرچند توقع ما از بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش بیش از این بود  اما علیرغم تبلیغات دیر هنگام جشنواره و وضعیت اقتصادی حال حاضر کشور که بر رونق کسب و کار  در جزیره کیش نیز بی تاثیر نبوده است، امسال تجربه خوبی در این مسیر داشتیم و تلاش همه عزیزان برای برپایی جشنواره قابل ستایش است و امیدوارم با تدابیر ستاد و دبیرخانه،  بیست و سومین جشنواره تابستانی کیش مسیر بهتری را پیش رو گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص جشنواره سال آینده اظهار داشت: با ایجاد فضای مناسب و بهتر می توانیم شاهد اتفاقات بهتر و رویداد های بزرگتر در جشنواره آتی باشیم چرا که در جزیره کیش شعار محوری ما این است که  یا کاری انجام نشود یا به بهترین کیفت انجام شود.

وی افزود: منطقه آزاد کیش و این جزیره زیبا مدیون و مرهون زحمات و تلاش ها افراد در دوره های مختلف است و این فرصت خدمتی برای مجموعه ما است تا تمام توان خود را به کار گیریم و از ظرفیت ها برای رضایتمندی سرمایه گذاران، گردشگران شهروندان کیش استفاده کنیم.

دکتر مظفری در ادامه این مراسم با ابراز خرسندی از امور در حال اجرا در جزیره کیش  گفت: جلسات مختلفی برای بررسی و تبادل نظر با سرمایه گذران قدیمی صاحب نام کیش در حوزه های مختلف سرمایه گذاری داشتیم و با توجه به پیشنهادات سرمایه گذاری های جدید و فعال شدن طرح های متوقف و منفعل شده، علیرغم مشکلات اقتصادی کشور، این حجم سرمایه گذاری ها در جزیره، در مقایسه با سرزمین اصلی نوید بخش آینده بسیار خوبی برای کیش است.

وی در پایان عنوان کرد: امید دارم با همکاری و همراهی همه عزیزان به ویژه بومیان جزیره کیش بتوانیم  برای آبادانی جزیره تلاش کنیم و در این میان اطمینان دارم که در آینده نزدیک شاهد رویداد ها و اتفاقات بسیار خوبی در منطقه آزاد کیش خواهیم بود و  تا سه سال آینده این جزیره قابل مقایسه با وضعیت کنونی نخواهد بود.